Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Nämnde tidningen "julefrid" för sambon för en timme sedan och nu har jag den i handen, jag älskar honom;P
    Rekommenderar verkligen tidningen, gammeldags och mysig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Årets julvärd på TV4 avslöjad - Tilde de Paula, tur att hon inte är på SVT. Någon som hört något om SVT's värd? Förra årets var underbar!

• fluu

Tycker att de två senaste, Kalle M och Sarah Dawn varit helmysiga. Nassim al Fakir hade varit mysig med tror jag eller Lotta Lundgren!

• fluu
    molly50 skrev 2013-11-06 21:22:12 följande:

Jag gillade Ernst Kirchsteiger också. Han är så mysig på nå´t sätt.
    Ja, han är mysig. Han är en av de första jag verkligen minns så det är lite barndomens skimmer över det hela ;)
  • fluu
    Koppkaka skrev 2013-11-07 17:44:54 följande:
    Jag håller på min favorit! Claes Eriksson från Galenskaparna och After Shave! Jag är ett obeskrivligt stort fan ända sen jag var liten så det hade varit GULD!
    JAAAAA! Kul med fler gasfan! Kanske man skulle se Kenneth Ålborg med, det blir en jul som ingen glömmer ;)

Jag tror också att Johan Wester skulle vara en bra julvärd.
  • fluu
    Pigelinen skrev 2013-11-07 18:39:54 följande:
    Ni som inte gör egna kalendrar, vad har ni köpt till era barn? Jag tycker att det är sjukt dyrt med 200-250kr st... Brukar köpa på ullared men mamma glömde iår...
    På jollyroom finns det billiga.
  • fluu
    Koppkaka skrev 2013-11-07 19:26:40 följande:
    Fluu, ooh kul! vi var på 30-årsfesten för knappt två veckor sen! Kenneth Aalborg live
    Missade det tyvärr, går ju inte att ta med en ettåring ;) Senast jag såg dem var Cabaret Cartwright.... de var ju på tv för någon vecka sen så jag får nöja mig med det.
    För övrigt är jag tredje generationen i rakt nedstigande led som är gas-fanatiker. Jobbar på att indoktrinera den fjärde generationen as we speak.
  • fluu

Yay, Bamses julkalender är här!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!