Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Jag längtar till jul!!!

Hittar vi den ska den upp i lägenheten och gömmas. Jag hoppas så...

• Koppkaka

Tomtarna är borta. hela kartongen, med tomtarna jag fått varje år, och saker jag själv gjort på lekis, stubbtomtar, pappersänglar... Jag är så ledsen det gör mest ont att tänka på att dom (förmodligen) skitungarna som tagit dom bara kanske kastat sönder dom. Det får mig att bryta ihop helt, att som kanske är sönderslagna

• Koppkaka

Ja jag är otroligt ledsen. Jag har tappar julsuget helt det är så tråkigt... Jag som längtat så, och nu kommer det kännas så konstigt att pynta när alla dom är borta

• Koppkaka

Förresten! Biltema av alla ställen har fått in superfint julpynt till bra priser tips!

• Koppkaka

Min sambo har alltid gillat julen så, men hand familj firar inte sådär jättestort. Men sen han träffade mig har han år för år ökat sin kärlek till julen. Han börjar redan i augusti/september och prata om hur han längtar till julen och han älskar det. Man har allt lite åverkan på dom ;)

• Koppkaka

Ja jag blev väldigt sugen på tomtekakfatet! Perfekt för mig som älskar både julen och bakning

• Koppkaka

Någon här som har ett bra recept på mintkyssar? Jag har försökt mig på det två gånger och första gången vart det genomskinliga, stenhårda klumpar med oljig choklad i, andra gången vart det som glasyr/kristyr.. :p

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!