-
-
Dom är SVINGODA. Bakar dom varje år, men adderar pepparkakskrydda
-
ÖB hade fina! Annars har Clas Ohlson också
-
En jul fick jag ett paket med skrynkligt tidningspapper av min storebror jag blev inte överdrivet glad.. Haha.
Men ärligt talat, vi fick också rätt mycket paket. Oftast typ 1-2 saker vi verkligen önskat oss, sen mindre saker som ritblock, pennor, någon bok, pysselgrejer... Osv. Vi blev jätteglada för allt och ingen av oss barn är bortskämda så. Men det ÄR roligt för barn att öppna många paket (i rimliga mängder), så är det ju. Man kände sig såååå rik när man satt med en massa spännande, fint inslagna paket på julafton -
Vi vuxna vill också ha mycket paket, det är ju mysigt! Även om inte innehållen är svindyra.
-
Vilken bra idé med polkagrisarna! Var kan man hitta "fina" såna tro?
-
Jo dom har jag sett menade mer små karameller man kan dekorera adventsstaken med.
-
Tack för tipset, ska kolla på godisbutiken här i stan som har 500 olika sorters godis om dom har något kul dekorationsgodis
-
Inbrott i vårt källarförråd för andra gången på någon månad bara. Och det verkar som dom stulit min tomtesamlih, med tomtar från varje år jag levat sen det år jag föddes. Med tomtar från bland annat min mormor som inte längre lever. Jag är helt knäckt
-
Jag är så fruktansvärt rädd om den där samlingen och den betyder så mycket för mig. Jag hoppas verkligen den finns där någonstans i all röra men jag vågar inte tro det kanske är fånigt men jag är verkligen helt knäckt