Jag längtar till jul!!!
Nu sitter jag här,framför en varm brasa med en Allit i Hemmet jultidning och en 101 nya idéer jultidning,och det snöar ute. Mys!
Nu sitter jag här,framför en varm brasa med en Allit i Hemmet jultidning och en 101 nya idéer jultidning,och det snöar ute. Mys!
Sitter och smuttar på lite Fireball. En likör på whisky och kanel. Smakade väldigt juligt faktiskt.
Vill också ha mer snö. Här ligger den inte heller kvar vad jag kan se. ;-/ Men vi bor nära en större sjö,så det kan säkert påverka.
Men det är soligt och kallt. Så det är ändå en riktig vinterdag!
Nu har jag beställt lite julpynt från linea.se också.
Det låg lite snö kvar här med såg jag när jag var ut. Men det är väldigt lite. Skulle inte tacka nej till lite mer.
En liten aning snö ligger det kvar här med,men inte mycket. Mest frost.
Det var så fint att se domherrarna sitta i de frostklädda träden. Ett riktgt julkort! :)Och mer snö ska det tydligen komma på måndag här.
Igår avnjöt jag årets första julskinka. (Eller helgskinka om man så vill. ) Så gott!
jag har hittat jultallrikar till vrakpris, helt nya 6st för 100kr. Men kan inte bestämma omjag vill ha röda el blå, vad tycker ni? Ska köpa 12 mat och 12 assietter tänkte jag.
Gillar den röda då jag tycker att den är juligare dekor men gillar mittmitivet bättre på den blå...