Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

Jag längtar till jul!!!

pappsens fru fick ljudböcker i fjol o en pocket som jag verkligen trodde hon ville ha... när vi var hos dem i sommras så låg de fortfarande kvar i finrummet där hon la dem på jul... (de använder inte rummet så ofta)... så i år vet jag inte vad jag ska köpa, tror det får bli någon kökshanduk el något o så lägger ja fokus på pappsen...

kom på att smågrabbarna ska ut o resa i mars för första gången... kanske kan köpa något de kan ha nytta av då...

• Pigelinen
    lollsanT skrev 2011-10-14 14:01:39 följande:
    Ska de till något ställe där de kan bada och det är klart vatten så finns det ju undervattenskameror - engångsvarianten. Det gav jag lillbrorsan ett år när de skulle till Kreta och han blev överlycklig. Inte så många bra foton men han hade kul iaf
    aaa ja det kör vi på, vart köper man sånna till bra pris? kan ju köpa typ cyklop osså
  • Pigelinen
    lollsanT skrev 2011-10-15 10:35:59 följande:
    Balkongen har en hel bottenplatta i pepparkaksdeg och sedan har jag spritsat dit små kluttar av kristyren och tryckt ner lagomt stora bitar av tandpetare. Har suttit med en avbitare och knipsat så vi hade bitar i hela köket
    Jag har gjort flera olika, ett år med utanpåliggande skorsten och staket runt. Gjorden en "gång" upp till huset med mandelspån som jag siktade kakao över sedan
    Kristyren blir bäst om man gör på äggvita, några droppar ättiksprit och massor med florsocker. Det håller ihop bättre än om man gör på vatten.

åh ett proffs, kommer def att prova iår och då kanske de komemr fler frågor ;)

Kan inte alla som har bilder på gamla hus sätta in dem så att man får inspiration?
  • Pigelinen

hemkommen efter en v på Cypern o jisses vad mycket det har hänt i butikerna under denna vecka, kul!!!

Nu när jag har massa nya bilder på barnen så ska jag påbörja almenackor som vi ska ge bort i julklapp till släkten, har dessutom köpt en parfym till systersonen 19år och en resväska till den andre som är 11år o som ska på första utomlandssemestern efter jul.

• Pigelinen

på maxi  hade de ställt iordning massa leksaker nu till bra pris...de hade även en leksakskatalog som man fick men eftersom jag fick lämna mina varor så fick jag inte med den hem heller o jag hittar den inte på nätet... men jag hann se en leksaksdator i blått för 299kr, den rosa kostade 499kr... kassaapparat med lite grejor 149kr

• Pigelinen

Varit och handlat lite idag;) Servetter, bullformar och presentsnören;) Köpte även en dörrkrans, men den har jag redan hängt upp. Ska se om jag hinner ta bilder imorgon. Sen köpte jag ett hjärta i typ plexiglas att hänga i fönstret med en lampa i, dottern ville ha den, men hon har ju bara massa rosa så jag vet inte.. ska se om jag kan få henne att ändra sig o köpa något vit el i glas, en kula med lampor i el så..

• Pigelinen
    MrsTM skrev 2011-10-27 16:10:59 följande:
    Fantastiskt söt! Inköpslista för materialet??
    köpt den färdig ;) http://hemochhobby.se/ 50kr. Tyvärr har de inte internethandel, men helt underbar butik så har man vägarna förbi så ska man absolut stanna, vi säger lilla GeKås men men mer "riktiga" saker;)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!