Inlägg från: GossipGirl |Visa alla inlägg
  • GossipGirl

Jag längtar till jul!!!

Eller köp massa gott godis och sånt. :) Bara för att de är "enkla" och inte köper sådant till sig själva annars så kanske de uppskattar god choklad och grejer.

• GossipGirl
    Eena skrev 2013-12-11 11:03:42 följande:
    Vilka fina hjärtan!

Åh, känner mig lite stressad över att december går så fort. Varje år längtar jag hela hösten efter den här perioden och sen hinner jag liksom inte riktigt med att njuta. Så mycket som händer hela tiden med julbord, fikor, event på dagis, osv så att tiden går alldeles för fort!

Här har all snön smält bort igen. Njöt förra helgen men nu ser det ut som februari/mars ute med slask. Trist!
    Precis samma här. Jag längtar efter den här tiden varje höst men jag hinner inte med i år...
    I år skriver jag mitt examensarbete så dagarna bara rasslar iväg och jag ser inte fram emot Lucia eller jul för det innebär bara att jag närmar mig deadline.
    Men jag får ta det för vad det är i år, och försöka njuta mycket på kvällarna.
  • GossipGirl
    husbyggemama skrev 2013-12-11 12:18:35 följande:
    Och nu gick vi in på sida 1000. (I vilket fall på mobilen) det får firas med en lussekatt!!
    1000 sidor och 10000 inlägg! Helt galet! 
  • GossipGirl

Själv köpte jag på¨mig ett jul-kit nu i januari för att använda senare i år!
    Skumtomtar (choklad-varianten och vanliga), en flaska alkoholfri Blossa och en julmust. Dessa står i en påse längst ner i skafferiet. Jag tänker ta fram dom när längtan kommer smygandes någon gång och ha en riktig jul-kväll!

• GossipGirl
    fluu skrev 2014-02-27 09:42:15 följande:
    Premiärade julmusik för i år nyss Oskyldig
    Haha! Underbart!

Jag längtar också efter vår men det ena utesluter inte det andra ;)
  • GossipGirl

Hej alla ni i världens finaste grupp. <3 Ville kika in och skvallra; på julafton i år kommer jag förhoppningsvis sitta höggravid. :)

• GossipGirl
    fluu skrev 2014-05-21 16:42:31 följande:
    Förresten så såg jag första annonsen om julkonsert för en tre veckor sedan. DET tyckte till och med jag var att ta i och börja tidigt!
    Sanna Nielsens? ;) Jag såg reklam för hennes och ville typ boka direkt, haha.
  • GossipGirl

Tack så hemskt mycket för alla grattis här inne! Helt overkligt, har inte förstått det än. Men så småningom börjar det väl sjunka in. Första försöket så det blev lite chockartat för oss. :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!