Pigelinen skrev 2010-10-22 10:52:55 följande:
Håller delvis med, priserna har ändrats så nu måste man ha koll på vad saker och ting kostar och kolla för att inte köpa sånt som man lika gärna kan köpa hemma. Dessutom är det grymt mycket folk där nu... tyvärr... vi var där för några veckorsedan på en måndag dagen efter rekordhelgen och personalen var helt i chok och denna helg som var slog det rekordet... Med tanke på att barnbidraget kom i veckan så ja du
Men man får ta det lugnt o i sin egna takt
Jag köte endel julklappar till RIKTIGT bra pris, men så hade jag min Andorid mobil med så jag kollade endel priser på nätet direkt... Köpte bla Sagaforms BBQ grillbestik för 89.95 o på nätet kostar de 398:-
Sen köpte jag en käpphäst till kompisens dotter som man trycker på öronen för 39.95. Atlantis LEGO för 99.-
Idag ska jag påbörja min jullåda till Hoppets stjärna!!! Ska bli roligt. Just nu ÖSETR det ner snö... tyvärr ser det inte ut som att det lägger sig så fortfarande syns alla löv som gärna kunde få gömma sig.
Ja har man tålamod och vilja går det nog lättare
Jag kände när jag kom in i affären att "nej vad fan"....Det gick inte att gå omkring. Man köade från trådkorg till trådkorg och leksaksavdelningen gick inte ens att gå in på. Personal stod och stoppade folk och passade vagnar åt folk för att de skulle hitta dem igen osv. Det var verkligen inte kul. Nästan alla hyllor på julavdelningen var tomma och julpapper och sådant fanns inte kvar och personalen sa att det tyvärr inte finns på lager på ett tag för det har gått åt så. Sjukt tråkigt!!
Snö däremot är mysigt
Här är ingen snö nu men det blåser ordentligt och höstlöven i vår trädgård är ilsket röda och blåser av ett efter ett. Skitmysigt!