Jag längtar till jul!!!
Mums- gottit . Jag ska nog värma lite kaneldricka och spåna på vilket julgodis jag ska göra i år. Brukar begränsa mig till 10 sorter för nästan ingen annan äter utom jag.
Mums- gottit . Jag ska nog värma lite kaneldricka och spåna på vilket julgodis jag ska göra i år. Brukar begränsa mig till 10 sorter för nästan ingen annan äter utom jag.
Och jag var i v. 28 förra julen. Hade svarta byxor och tunika- men så har jag ju aldrig klänning annars heller
Det är dricka som jag köpt på Huseby julmarknad förra året. Kan drickas varm eller kall och hur god som helst
Den funkar nog finfint!
Någon som smakat glögg med chili och choklad smak? Hmmm....
Misty W- kanske en fotobok med barnen. De finns i alla möjliga prisklasser och utseenden. Brukar vara väldigt uppskattat
Någon som vet om det kommit något kanel eller ingefära godis??
Hmm- du kan väl maila och fråga
Jag ska annars dit om två veckor och kan mäta om du vill.
Vi sätter upp allt pynt inkl gran till första advent. Jag vill njuuuuta hela december
Håhå, nu kan jag inte hålla mig längre. Kola idag . Hallon, lakrits, ingefära och choklad
Bomboo: vet att man kan beställa på nätet. Men i affär har jag ingen aning...
Jag såg den på BR leksaker för två veckor sedan
Vad brukar ni göra med era vänner i december? Har ni några traditioner? Jag tänkte ha en glöggkväll men sedan har fantasin tagit slut. Har fått två barn på kort tid men nu är minstingen 7 månader och jag känner att orken är på väg tillbaka.
Eliin: Ett besök på universeum är inte fel. Ligger precis vid Liseberg.
Mysiga tips!!
Börjar snart också med julförberedelserna. Efter Halloween är det officiellt ok i minaögon men det börjar redan innan med em julmarknad.
Hur brukar ni göra er paketkalendee? 24 st, ett varje söndag, färdig kalender- typ lego eller annat smart?