Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Jag längtar till jul!!!

Mums- gottit . Jag ska nog värma lite kaneldricka och spåna på vilket julgodis jag ska göra i år. Brukar begränsa mig till 10 sorter för nästan ingen annan äter utom jag.

• Minnie7

Och jag var i v. 28 förra julen. Hade svarta byxor och tunika- men så har jag ju aldrig klänning annars heller

• Minnie7

Det är dricka som jag köpt på Huseby julmarknad förra året. Kan drickas varm eller kall och hur god som helst

• Minnie7

Misty W- kanske en fotobok med barnen. De finns i alla möjliga prisklasser och utseenden. Brukar vara väldigt uppskattat

• Minnie7

Hmm- du kan väl maila och fråga
    Jag ska annars dit om två veckor och kan mäta om du vill.

• Minnie7

Vi sätter upp allt pynt inkl gran till första advent. Jag vill njuuuuta hela december

• Minnie7

Håhå, nu kan jag inte hålla mig längre. Kola idag . Hallon, lakrits, ingefära och choklad

• Minnie7

Vad brukar ni göra med era vänner i december? Har ni några traditioner? Jag tänkte ha en glöggkväll men sedan har fantasin tagit slut. Har fått två barn på kort tid men nu är minstingen 7 månader och jag känner att orken är på väg tillbaka.

• Minnie7

Börjar snart också med julförberedelserna. Efter Halloween är det officiellt ok i minaögon men det börjar redan innan med em julmarknad.

• Minnie7

Hur brukar ni göra er paketkalendee? 24 st, ett varje söndag, färdig kalender- typ lego eller annat smart?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!