Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Jag längtar till jul!!!

Den här tråden tror jag passar mig. Lägger till och läser senare. Älskar iaf julen, eller hela december ju! Första julmarknaden är om två veckor och efter alla helgona börjar jag definitivt med förberedelserna. Har tagit julkorten redan . Känner ingen annan som älskar detta så mkt så i den här tråden hoppas jag att jag känner mig hemma.

• Minnie7

Det finns grymt duktiga människor här på FL som scrappar och photoshoppar fina julkort som man sedan kan beställa på helt vanliga kort. Kan inte länka från telefonen men det finns några trådar här. De blir verkligen jättefina!

• Minnie7

Tänkte ta det här med julen till en helt annan dimension iår tack vare den här underbara tråden. Om man ska ha pepparkakshustävling- hur funkar det liksom? Köper ni färdig deg, har alla med sig varsin eller? Vem bedömer? Smyckar ni dem på annat sätt än med godis och kristyr och tar varje par isf med sig det? Ska de ha en ritning med sig, kartongmallar? Ja- berätta gärna hur ni gör? Låter otroligt kul!!

• Minnie7

Också köpa Allers idag . Någon annan tidning som släppt julnummer?

Gjorde nästan färdigt julkorten igårkväll och en kompis bara gapade

• Minnie7

Gör ni degen själv till huset eller köper? Jag köpte förra året och höll på att bli galen då det gick sönder HELA tiden när jag skulle sätta ihop det .

• Minnie7

Hihi, den bodyn har jag också köpt. Köpte även ett par tuffa svarta byxor till. Sonen blev sååå söt

• Minnie7

Hehe, var inne på posten idag och köpte frimärken. Frågade om de fått in julfrimärkena än, och de skulle kommit idag. Hahaha- får väl ändå vänta med att skicka iväg julkorten antar jag

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!