Jag längtar till jul!!!
Vi köper inte för något bestämt, vi köper det vi känner för oavsett om det är till våra barn el till släkt. Har aldrig tänkt tanken att det ska vara "rättvist" vad är rättvist egentligen? Något år behövde svärmor en resväska och min mamma önskade sig bara något litet så då köpte vi resväska till svärmor o det lilla till min mamma. Ifjol vad det min mamma som fick en webbkamera modell lite bättre och svärmor som fick något litet. Vi är själva uppfostrade med samma sätt och vi har aldrig kommenterat det som barn. (har två helsystrar och en styvsyster). Ifjol hade vi precis flyttat till vårt hus så då hade vi köpt massa nya möbler till stora dottern (lillan låg i magen) så till jul fick hon en film i strumpan på julafton av oss och sen dagen efter (vi hann aldrig med på julafton) fick hon en rutchkana. Hon fick så mycket av släkt o vänner så vi delade faktiskt upp klapparna på tre dagar (hon var då 2½år). Inget hon märkte utan på detta sätt hann hon leka med det hon fick och hon har idag full koll på vem hon fick vad av i julas.
Iår kommer lillan få lite mera till sitt rum och stora tjejen ska ev få en lekdator om jag hittar någon på GeKås.