Jag längtar till jul!!!
Idag har jag spenderat halva dagen med att försöka lära dottern säga tomte. Gick inget vidare,hon är 8 månader:P
Idag har jag spenderat halva dagen med att försöka lära dottern säga tomte. Gick inget vidare,hon är 8 månader:P
Yes! Min chokladallergi verkar äntligen ha växt bort. Jag kommer kunna äta mitt julgodis i år. WOHO!
I dagens tidning var det ett helt uppslag med reklam för julbord =) Visserligen går jag aldrig på julbord,men ,mysigt är det med reklam för julen:)
Köpt ytterligare en julklapp idag. Till sambons tvååriga systerdotter. Bamses kokbok :)
Idag såg jag att både Rusta,citygross och maxi här i stan hade julgrejer. Var tvungen att handla lite presentpapper.
Nyss snöade det här i Växjö :D Kanske tur att vi äntligen fick tummen ur och inhandlade vinterjacka till mig och overall till dottern idag. Handlade även en klännig som ungen ska ha på sig på julafton:
http://www.kappahl.se/article/tunika_352831
I år hann jag tyvärr inte gå ut och titta på första snön. Annars brukar jag alltd gå ut,även om det är mitt i natten, och insupa stämningen!