-
Äntligen nån som tycker som jag :) Jag fick onda ögat av sambon igår när jag sa så :PFlorimell skrev 2012-06-24 15:07:43 följande:I förrgår var väl den ljusaste dagen på året, så äntligen går det mot mörkare tider
-
Står med näsan ner i julte-påsen
I år börjas det i tid. Jag brukar börja md julförberedelser först i september,men i år har jag redan köpt en julklapp och börjat klura ut recept på en julkaka. Ska provbakas snart :P
-
Nej,så nördig är jag:p Och så gör jag väldigt lite i taget fram till typ oktober-November så jag tröttnar inte.Billig trevnad skrev 2012-07-07 12:01:58 följande:Känner du dig inte less på julen när det väl är jul när du börjar så tidigt?
Lite så kände jag förra året. Julplanerade i november och det var julhysteriskt hela december, så när det väl var julafton var jag helt mätt på det.
Jag längtar alltid nästan hela året. Det är nog bara mellan annandagen och fram till februari jag är mätt på jul -
Jag har fått förbud att gå in på jollyrooms hemsida,rååååkar ju köpa julklappar till ungen då:P
-
Idag har det varit riktigt höstigt i luften,mys! Längtar så till jul nu och nu är det ju baaara 4 månader kvar så nu tycker jag att jag får börja drömma och planera utan att skämmas ;)
Tror att jag kommer spåra ur ordentligt i år,första julen med barn och allt.
-
Okej,nu har jag inte kunnat hålla mig längre. Började på min "baka till jul"- lista :D
-
http://www.husebybruk.se/julmassan/ Hit åker jag om två månader. Längtar!
-
Var på babyproffsen idag och hittade väldigt snygga bilar,lilla damen hemma äääälskar bilar. Självklart kom jag ut ur butiken med ett antal julklappar!
-
Idag fick jag sån jullängtan att jag var tvungen att baka nåt gott. Kokostoppar med saffran och apelsin blev det. Mös med tända ljus sen och längtade ännu mer :)
-
MamaPapa skrev 2012-09-27 21:26:20 följande:Mina kollegor mobbar mig när jag berättar om hur jag planerar inför julen. Har berättat att 1 oktober kommer Julbibeln fram. Det är ett anteckningshäfte med julmotiv som jag från 1 oktober bär med mig i handväskan. Här skriver jag ner ALLT - mat, godis, julkort, eventuella julkalas (lussefika), julklappar etc etc. Inköpslistor (uppdelat så jag kan köpa sånt som håller sig längre innan o bara färskvaror precis innan) och städ/sysslolistor (också utspritt över flera dagar så inte allt kommer sista minuten). Veckan innan jul får varje dag en egen sida med saker som ska bakas/städas/lagas...
Å så säger de att jag är "obsessed" - nähä
Hehe,en sån har jag med:) Dock håller jag min lite hemligare,blir redan mobbad över hur mycket jag älskar julen.
Förresten,någon som vet när Amelia Jul kommer ut?