Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

jag ska försöka gå och lägga mig nu men kollar in här imorgonbitti och kollar vad och var ni och vilken tid ni bestämt.
    Kaffe

• HelenaOlivia

Tusen tack för i dag brudar!
    Tack SophiaHjärta

Rackarnsmamma, alltid roligt med nån ny som kikar in, kom med och fika nån gång om du vill.
    Som sagt de flesta kom i mars någon i feb och någon i april och vi alla bor i sthlm.

Jag prata med mannen om vagnen och skulle försöka övertala han då tyckte han han vi skulle köpa vagnpaketet de har till bra pris på babyproffsen i stället då han ville ha en orange el grön, så jag ska få min vagn, eller få och få men JIPPII!!!! Det är en chicco lit way jag pratar om.

Har sovit bra i natt och mår lite bättre tack vare det, skönt.

Karin, tänker på er, så sjukt trist!

• HelenaOlivia

jag kan fika nästa vecka!

• HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-07-21 19:30:11 följande:
    Tack så mycket för idag, det var verkligen en humörhöjare av rang att få träffa er. Var lite låg annars i veckan, trött på vädret och vår lägenhet men jag kom hem som ett solsken : )
    va härligt att höra, jag känner precis lika oxå efter varje gång vi setts. Det är härligt!
  • HelenaOlivia
    Malin,  va roligt med både gröt och sova egen säng!

Queen, hihi, ja asken e bra! Kul och se er igen oxå, hoppas vi ses nästa vecka oxå. Korkade funderingar e vi nog alla fulla av ;)

Jag far ju ända ut till Tumba imorgon, har dock internet där ute, hihi, men kram på er och trevlig helg och trevlig semester på er som går på den på fredag, jag har min nu, N tar pappadagar nu ;)
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-07-22 14:15:30 följande:
    Hälsning från Umeå!

Jag saknar er! Vem ska jag gnälla av mig till när min karl gör saker som inte faller mig i smaken Grymt fika sugen också! Jag ska klara mig utan fikor fram tills 9aug då vi kommer hem igen... suck så länge

Helga sover 11-12 tim i sträck på nätterna sedan vi började med gröt på kvällen. Jag är utvilad och lycklig!! Båda barnen vaknar nu mellan 8-9 på morgonen! Luncherna går sådär, potatis är kanske inte en favorit och det mesta åker ut igen. ska kanske testa något annat..

Hoppas allt är bra med er!

KRAM till dig Helena som verkade ha lite tufft, ha en skön semester! <3
    tackHjärta vi saknar dig med!!!
    Nice med H som sover så bra nu! Det är du värd!
    Ja du de där karlarna Flört
    Hoppas ni har det bra så får vi ses efter den 12:e augusti
  • HelenaOlivia

känner igen det där med extra gnällig och kinkig bebis, verkar vara en trend.

Miah, va härligt med massa shopping, du har ju mer pengar över till shopping när du inte kan dricka, nice!

Jag fikar med er imorgon, ja skrapan hade riktigt nicea stolar :) Men annars funkar waynes oxå.

Saknar er massor och det känns så konstigt nu när många är på resandefot och man bara träffar några men vi får ta igen det i höst, kommer verkligen behöva hänga med er massor i höst, öppnis flera dagar i veckan :)

• HelenaOlivia

dyker oxå upp vid skrapan imorgon, roligt!!!!!!!!!!

Ami, en kram till dig!

• HelenaOlivia
    Queenofice skrev 2010-07-27 01:50:25 följande:
    Finns det fler ingångar på skrapan? så jag går till rätt! :p
    in via götgatan, de är en uteservering precis där utanför och kafeet precis innanför dörrarna :)
  • HelenaOlivia

tack för i dag tjejer!!! Mår man piss så är ni bästa medicinen, ni får mig alltid på bättre humör. KramHjärta

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!