Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Mollywood skrev 2010-06-21 21:26:10 följande:
    Ida - Toppen! Då försöker jag ta mig till Liljeholmen till 11. Det fanns fyra tunnelbaneuppgångar såg jag så försöker hitta en parkering i området bara... och så får jag försöka lokalisera dig :-P

Ngn som kan rekommendera parkeringsplats?
    parkera i galleriangaraget där du parkat när du varit hos Miah eller på den gatan utanför henne
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-06-22 10:03:04 följande:
    Zacke är laddad för "fruktparken", håll tummarna för att detta blir en trevlig träff utan en massa tjaffs och bråk från storpojkens sida. Vi börjar på att bli klara här hemma och kommer förmodligen vara i tid.. i alla fall nääästan.. hehehe =)
    det var mkt trevligt att få träffa Z, han va så fin när han höll i WHjärta

Linda! fy vad tråkigt!!! hoppas han snart kryar på sig och som tröst får du äta cupcakes, hihi

Angelica, trist att du inte kunde men kanske nästa gång
  • HelenaOlivia
    Fika/Picknick lista för nästa vecka

Måndag: 
    Helena

Tisdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:
  • HelenaOlivia

roligt att få träffa alla de stora barnen oxå Skrattande

• HelenaOlivia

Imorgon ska jag få gå själv till gallerian och prova kläder och shoppa nåt åt mig själv, ska bli sååå nice med egentidSkrattande
    Var bara tvungen att tillägga det, hihi

Ja och så pratades det på Fejjan om att vi lattemammor måste ta en rose/öl-kväll i sommar utan de småSkål

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-06-22 22:39:47 följande:
    Jag är på för en rose/öl-kväll min käre make har alt för många sånna kvällar och jag ingen Bitter, haha! Sitter nu och är avis att han sitter på terassen på mosebacke med vänner och ett(fler) glas öl!
    blir oxå avis på han!
    MiahMaria skrev 2010-06-22 23:28:37 följande:
    På torsdagkväll ( kvällen innan midsommarafton) är jag barnfri och kan göra vad jag vill och dricka vad jag vill Skål Nån fler som inte har barn denna kväll?
    åker ju ut i skärgårdhelvetet på torsdag så kan inte vina med erGråter
    elzilen skrev 2010-06-22 22:13:02 följande:
    wohoo, nice för dig.
    ja, hihi
  • HelenaOlivia
    LillaStollan skrev 2010-06-23 11:21:38 följande:
    Vi åker till landet ikväll sen kommer vi hem och vänder och åker till Dalarna på tisdag, vidare till Gbg, Blekinge och landet igen. Så... Vi ses i augusti Pussar och kramar till er, alla sötnosar och era goa bebisar!
    Ha en underbar semester nu!
    Kramar till dig och familjen från ossHjärta
  • HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-06-23 11:51:06 följande:
    Lyxigt!!! Det ska jag me få göra på lördag... Lääängtar såååååååå hehe

Nice! Tänk va livet är annorlunda idag mot för ca ett år sen då kinde man springa och shoppa själv när man ville, hihi

BTW Så imorgon är det ett år sedan W blev till, hahahahahahaa

• HelenaOlivia
    LindaB78 skrev 2010-06-23 21:30:35 följande:
    Mer öl/rosé åt mammorna! jMen inte innan midsommar. ag är ju ett stort ölfan och la aldeles för mycket pengar på öl när jag var på bolaget i veckan. Varukorgen på en syskonvagn är ganska stor... och jag fyllde den! (var även en del vinflaskor till kommande spongrillningar). har kommit över spärren och tycker nu att det är helt ok att betala 40kr för 33 cl öl på bolaget...

Imorgon ska jag oxå få åka in till stan och shoppa lite kläder till mig! Och så ska jag köpa en babywatcher.
    Underbart! med öl och shopping! Härliga tider :)
  • HelenaOlivia

Fyndade ett par blusar, jeans shorts (tack vare er som sagt att jag har fina ben) en tunika och örhängen. Det va ruggigt skönt att få gå själv och pröva i lugn och ro. Saknade dock min stora handväska= barnvagnen, hahaha

Nu när Nicke har semester så kan han va hemma med W och jag kan haka på ut en sväng på vin/öl.

lovi: vi får styra upp en kväll helt enkelt när din mamma är härSkål

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!