• elzilen

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Ami G skrev 2010-08-03 18:59:50 följande:
    tack för idag, det var jättetrevligt. kul att lära känna er lite mer för varje gång!
    tack själv, alltid lika kul att ses.
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-08-05 16:01:45 följande:
    W tackar för stödet, han va kokhet under första delen av natten men sov gott, han mår bättre idag!

Hans första tand visar sig, hihi

Lilla Majken!!!! Hoppas hon snart kryar på sig!!! Kramar från oss
    Go Winston, då är det ju ganska förståeligt varför han varit lite kinkig :o) Akta tutten nu....

Krya på Dig Majken... Hoppas att du snart mår bättre.

Här är det oxå nya grejer som sker, ammar nu bara en gång per dygn och Lukas fortsätter att sova hela natten, lite knorr tidig morgon men somnar om och sover gott till 9, ibland 10.
    Nu är vi i Sundsvall och fortsätter imorgon mot Stavaträsk, längtar tills imorgon då vi ska äta god hotellfrukost. Skulle kunna bo på hotell jämt om jag fick så god frukost varje morgon.
  • elzilen

Ja jag har inhandlat en rosa t-shirt idag med döskallar, så fin, och den hittade jag på loppis här uppe i Stavaträsk. T.o.m i glesbygden är de genus tänkande i kläder, nog för att det var en MeandI tröja men ändå, en norrlänning från stavaträsk har ju köpt den :o) (inga fördomar från mig inte)

• elzilen
    JooCee skrev 2010-08-10 10:32:40 följande:

Tisdag nästa vecka ska jag träffa en mammaledig arbetskompis (Eva-Lena, det är Emma från BK), klockan 11 i Liljeholmen. Någon som vill följa med?

är det tisdag den 17:de du ska träffa henne, skulle vara kul att vara med.
  • elzilen

säger samma som Lovi, saknar er oxå så otroligt mkt. Det är tur att det inte är många dagar kvar här uppe. Känns som att jag har semestrat klart för denna sommar. Eller iallafall när det gäller släkt-semester.
    Vi ses nästa vecka :o) Det var väl tisdag i Liljeholmen eller?

• elzilen

Miah: välkommen hem. hoppas att du haft det alldeles underbart.

Spontanfikor och annat skoj är det dags att ta tag i nu :o) semesterfirandet snart slut för detta året.

Vi ses på tisdag :o)

• elzilen
    Alfalfafrö skrev 2010-08-16 13:18:03 följande:
    Fina- SYND! 

ni andra, trekanten om bra väder, annars gträff i gallerian?
    det låter jätte bra.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!