• elzilen

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Lovi skrev 2010-07-07 16:06:53 följande:
    Bä blä blä. Idag såg jag Junes pappa. När jag stod och väntade på en buss vid Gullmarsplan ( ovanpå där alla bussar som går lite längre ut i stockholm) Så stod jag på ena sidan av vägen. Då helt plötsligt klev F upp på andra sidan, såg mig och gick vidare till sin busshållsplats. Han kollade åt mitt håll några gånger och låtsade liksom om som att han inte sett oss. Nu stod han så långt bort att jag inte orkade gå dit, men annars hade jag banne mig gjort det så hans kulle få se J på närmre håll. Han såg henne ju då jag höll i henne.

Sånt här gör mig lite ledsen...
    Idiot, det är nog det enda jag kan säga. Du är en otroligt stark kvinn, vill att du ska veta det. Synd att han inte fattar vad det är han går miste om. June är helt underbar.
    Massa kramar till er två.
  • elzilen

Kan man längta så mkt till morgondagen som jag gör. Har varit inne i två dagar nu och vill ut bland folk. Lukas är äntligen feberfri... Vi ses imorgon. Hoppas att det är många som kommer.

• elzilen
    Lovi skrev 2010-07-07 22:09:01 följande:
    Tack för fina ord idag tjejer Glad jag vet ju att han beter sig som en idiot, men idag blev det extra uppenbart.

Något som dock är spännande är att jag är utbjuden på dejt i helgen!!! Först 30-årsdagsutgång på lördag kväll med mina bästa vänner, sedan dejt på söndag! Ska verkligen inte ta ut ngt i förskott, men han verkar bra och har noll issues med att jag har en sån liten dotter Glad Ser verkligen fram emot denna helg.
    Gud så spännande... Förvånad
  • elzilen
    Alfalfafrö skrev 2010-07-07 07:48:56 följande:
    Nu är jag strulig igen!!

Kom hit på grillning på fredag! Vi firar att semestern börjar och vi bjuder på potatissallad så ta med något att grilla och dricka! Vid dåligt väder trängs vi inne!
    Vad är det som gäller imorgon :o) vi kommer också.
  • elzilen

Hihi, hon är ju så söt lilla Sigrid. Kristian tycker oxå att ni är toppen och att det är bra att jag har er att dela mina tankar med. Love to you all

• elzilen
    Lovi skrev 2010-07-12 07:41:52 följande:
    Vilekn helg det har varit, först namngivning sedan 30-årsfest + utgång och sedan dejt i går. :) Massor av fina vänner hjälpte till med mat och bak så det blev superlyckat. Vi var ca 35 st både vänner och familj. Har också varit gld värt att ha haft mamma+ bror här i nästan en vecka. så himla lyxig att inte behöva lägga J själv varje kväll, kunna ta långa duschar, äta i lugn och ro etc. Nu är jag full av energi (minus all värme förståss).
    gud så underbart det låter. det är du absolut värd.
  • elzilen

Hallå på er alla mina underbara mammor. (och de pappor som tittar in här)

Här på Öland skiner solen och det är otroligt varmt, som sången beskriver det, inte ett moln så långt ögat kan nå. Men det är u helt underbart, och även Lukas njuter. Han äter som vanligt och sover visserligen mindre men det kan ju även ha att göra med ålder. Han äter nu tre ggr per dag och jag ammar en gång på dagen och två-tre gånger på kväll/natt.

Vad kul att det ska bli fler dejter, Malin. Det är ju alltid kul. Vi ställer oxå upp som barnvakter, det är bara att skriva upp oss på listan.

Hoppas att ni har trevliga stunder ihop där hemma, känner att jag saknar er. Det är ju inte vanligt att man är så länge ifrån er. Inser nu hur viktiga ni är i mitt liv. Det är ju tur att detta forum finns.

JooCee: spännande med budgivning...

Ha det så bäst!!!

• elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-07-19 20:12:08 följande:
    vecka 32 vill jag fika i ÅrstaTungan ute

jag måste me på en fika denna vecka, tror onsdag är bäst för mig.
    Vi ska nog på allsång imorgon, salem al fakir och di leva :)
    varför v 32??? har jag missat ngt :o)
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!