Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Queen- Galleri med bara fotografier och fotoutställningar!
Hojta till om någon vill fika! På torsdag och fredag är dock stora tjejen hemma för dagis är stängt då..
Queen- Galleri med bara fotografier och fotoutställningar!
Hojta till om någon vill fika! På torsdag och fredag är dock stora tjejen hemma för dagis är stängt då..
Fråga.
Jag har köpt en HIPP barnmatsburk med potatis, broccoli och ris pure´ Helga älskar den! Nu till min fråga. Kan man alltså börja ge dem vanligt ris som man kör i mixern? Verkar ju vara det i denna burken iaf. Tänkte om det mättar lite mer än bara potatis till allt
Lisa - Fina bilder och foton på Loa! Vad stor han blivit.
Borde verkligen använda min blogg mer...
Ja cafe´för min del under tors och fre kanske blir lite svårt, även om hon iaf lyckas sitta stilla tills bullen n ä s t a n är uppäten.
Hörrni!
Vad tror ni om en knytis kräftskiva?! Samlas någonstans och alla tar med sig sina kräfor och dricka
Jag följer gärna med den 17de!
Jag vill ses imorgon. Tänkte dra till liljeholmen så S får leka i fruktparken. Vilken tid passar er, jag skulle helst efter lunch då S gärna sover en stund vid lunchtid.
Jag kan också följa med o luncha men behöver ta en promenad sen så stora tjejen somnar i vagnen. Vilken tid och vart? Kl 11 kanske, finns det något bra ställe att ha med sig en 2åring på?
Jag kommer att vara vid liljeholmen vid 11 iaf. Ska vi ses inne i gallerian?
0739913513 mitt nummer
Jag kommer!!!
Förövrigt så är jag på om det är någon som ska hitta på något skoj Lördag eller söndag, jag ska nämligen vara själv med båda de dagarna då mannen drar på bröllopsfest i Ume´. (morrgrrmorr, jag vill ÅSSÅ!! som S skulle sagt!)