Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
osäker på om jag kan imorgon, funderar på att ta mig till öppna här i blackan ist.
Karin ska du till blackeberg imorgon?
osäker på om jag kan imorgon, funderar på att ta mig till öppna här i blackan ist.
Karin ska du till blackeberg imorgon?
blir kanske svårt för mig med norr, tidsbristen är ett aber..... hur långt norr kanske jag först ska fråga
Jag får tyvärr ställa in mina planer för veckan, har så mycket att fixa med på hemmaplan.
Moster besöket gick bra, kändes lite konstigt att träffa henne men det blev en snabbis och hon bjöd över oss till finland inom en snar framtid.
Tar mig 37min med sl imorgon och funderar på om jag ändå ska åka. Någon mer som ska åka med pendeln från St eriksplan? När ska ni ses?
Jag kommer inte imorgon. Vill men måste spara varje krona denna månad... Stundande dyyr möhippa :/ Nåja ni får träffas åt mig med. Saaaknar er, inte en enda träff denna vecka!
justja.. nämn ingen möhippa över FB eller liknande, vill inte att svägerskan ska misstänka
Jag behöver åka till sumpan nästa vecka!
Vilka dagar kan ni?
Måndag är nog den enda dagen jag kan.. kanske någon mer dag. tis och fre är iaf inbokat
Helga sover så J*vla dåligt!! Gaahhhh! Undra om det kan vara den där tanden som spökar? Vaknar och knölar och gråter och blir ännu argare om man stoppar in nappen.. Buhuu vad trött jag är trots att jag bara varit upp och vaggat två gånger inatt.
Hon har dessutom börjat vakna kl 06 oavsett när vi lägger henne..
Jag behöver träffa er!! Kanske är det någon av er som hinner ses innan öppna och sen kan jag vara med en liten stund där med?
Ser annars att det är fredagen som ser mest lovande ut och där är jag tveksam, ska nämligen åka hem till Ludvika under helgen och troligen drar vi strax efter lunch...
Måndag: Miah, Ida
Tisdag:
Onsdag(öppnis, liljeholmen): miah, helena
Torsdag:
Fredag: Miah, Helena, eva-lena, (Ida)
Kan inte åka idag... Måste passa på att sova och Helga också.... suck!...
men tack för era erbjudanden!