• Lovi

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

MiahMaria skrev 2010-07-26 09:21:40 följande:
    Åh, Ezilén, synd att jag missar dig precis!

Imorgon drar vi iväg till Korea. Tydligen är det shoppingfestival när vi är där + att krw (koreanska won) är extra låg i år. Me like a lot!!!

Emma är kinkikgare än någonsin idag. Inget är bra, bara bra bära bära. Yey, för jag har inget annat för mig idag än att bära och vyssa......Inget alls som måste göras.....
    June är likadan nu, vi mest bara bli buren. Känns som att jag får noll gjort.
  • Lovi

Fika i morgon, Ska vi säga på Waynes Götgatan? Där är det ju hyfsta lätt att ställa barnvagnar? Men jag är så klart öppen för andra förslag.

• Lovi

Ja vi måste ses nästa vecka också innan man själv sticker iväg. Sedan får vi hålla terminsstart när alla är tillbaka i Sthlm Flört

Själv är jag alldeles ypperligt glad över trevligt frukostsällskap och en liten dotter som fullkomligen älskar att prata med detta frukostssällskap Hjärta

• Lovi
    HelenaOlivia skrev 2010-07-28 20:25:16 följande:
    FIKA v.31
    mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena
    ons: eva-lena,
    tors:
    fre:
    mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi
    ons: eva-lena, Lovi
    tors:
    fre:
  • Lovi

Idag fick jag mens för första gången sedan j:s tillblivelse. Inte konstigt att jag kännt mig svullen som en flodhäst i ett par dagar. Så mensen tillbaka + dejtar. Do i have to mention, skaffa preventivmedel! Ska ringa Bm jag gick till under graviditeten. Hon berättade om något helt nytt pessar som är mycket mindre och säkrare än de äldre modellerna. Har ingen som helst lust med p-piller iaf, har inte ätit det sedan 2001. Har alla ni andra fixat nytt preventivmedel?

• Lovi
    elzilen skrev 2010-08-02 18:09:09 följande:
    momo café (ligger på plan 2/gatuplan) gillar deras sallader, plocka ihop egen sallad (6 olika sorter för 80 kr eller 8 olika sorter 84 kr inkl måltidsdryck, bröd och kaffe)

jag satsar på 11, men med min sjusovare till son vet man aldrig, tur att man har bil.
    JooCee: jag har parkeringsbiljett till garaget om ingen annan har det.
    Jag kan också dyka upp vid 11
  • Lovi

Åh nu längtar jag också hem till sthlm och snackfikor med er. Just nu är vi i Värmland och inväntar det stora släktkalaset på lördag, men på söndag bär det av mot den kungliga huvudstaden igen. Så jag ses gärna nästa vecka.

I övrigt så har jag blivit tokförkyld ( säkert för att jag har semester och inte är föräldraledig i ett par veckorFlört) och längtar mig blå efter finaste H som förgyller min tillvaro. Så det känns lite ynkligt här borta i värmland.

• Lovi

Jag vill nog dyka upp i morgon på öppnis. Är det klockan 13?

• Lovi
    Vintervacker skrev 2010-08-19 11:26:35 följande:
    Nu har SatsBaby dragit igång igen och man får väl passa på innan de börjar krypa. Jag har kompischeckar igen, tre stycken, där jag kan bjuda med 1-2 personer på varje check. Det vore bäst om två följer med då jag nyttjar en check så att vi får ut maximalt av det! Så här ser schemat ut:

Datum: 2010-08-24 (Tisdag)   10:15-11:10 SatsBaby SATS Vällingby C Eva Eriksson   11:00-11:55 SatsBaby SATS Odenplan Marie Holmerson Datum: 2010-08-30 (Måndag)   10:00-10:55 SatsBaby SATS Södra Station Maria Tranefeldt   10:00-10:55 SatsBaby SATS Stadion Anna Grisotti   11:00-11:55 SatsBaby SATS Sickla Perita Lundblad Datum: 2010-08-31 (Tisdag)   10:15-11:10 SatsBaby SATS Vällingby C Tessan Lindberg   11:00-11:55 SatsBaby SATS Odenplan Marie Holmerson Datum: 2010-09-01 (Onsdag)   10:00-10:55 SatsBaby SATS Kompassen Elaine Rydberg   10:00-10:55 SatsBaby SATS Haninge Cecile Vestrin   10:00-10:55 SatsBaby SATS Stadion Anna Grisotti   10:00-10:55 SatsBaby SATS Kungens Kurva Gästinstruktör 1   10:30-11:25 SatsBaby SATS Täby Cecilie Brand Ahlström   11:00-11:55 SatsBaby SATS Medborgarplatsen Gästinstruktör 1
    Jag tänkte gå på Odenplan på tisdag, jag har en annan aktivitet inbokad den dagen efteråt så jag får se om jag hinner. Sen tänkte jag gå någon dag någonstans veckan efter, men är anpassningsbar. Självklart ger jag också bort checkarna om någon vill gå en annan tid än jag!

För den som ej vet är SatsBaby ungefär som ett lugnt step up-pass med en längre styrkedel under andra halvan, där man (om man vill) använder barnet. Musiken är låg och det är skön stämning, lätt att stanna upp och mata om man så behöver.
    Åh jag följer gärna med igen!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!