Inlägg från: FrökenX |Visa alla inlägg
  • FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Onsdag:

Torsdag: 
     Ida, eva-lena, ami, Miah

Fredag:
     VeronikaIda

Joo: Tycker som Ami att du ska haka på!! Kan proppa lite piller och oxå ta mig norr om stan Och du, lycka till med chefssnacket!!!

Idag ska jag åka in till stan å kirra en overall åt kiddot och leta en klänning att ha på bröllopet. Hilfe!!! Är superstressad över allt som ska fixas. Perfektionist som jag är med en begränsad budget är inte det lättaste. Jag vill ha en lagomt "lyxig" känsla utan att spendera för mkt pengar. Ska tex köpa finare papperstallrikar på nätet ist för att hyra porslin. Hyr man måste man hämta och lämna och vi har ingen bil. Lättare att bara slänga skiten då vi är klara med det Har ni brudar andra fiffiga tips?
  • FrökenX

Kommer ut dit imorgon jag oxå! Idag funderar jag på om jag ska städa eller gå på öppna fsk....

• FrökenX

Ang fikat imorgon. Då jag varit extremkänslig ett tag nu för att åka kollektivt så får dagsformen avgöra om jag tar mig ända ut till Sollentuna imorgon. Fasiken, är det inte nu man ska vara så energisk och strålande i en grav? Jag är bara sjukt trött och illamående (och gnällig) just nu.

• FrökenX

Förlåt men jag hoppar oxå idag.Mår inte alls tipp topp. Varken tipp eller topp. Ska försöka ta mig inöver och byta kolsyrepatronerna till sodastreamern ist. Hoppas ni får det trevligt!!

• FrökenX

Har vi nån fikalista till veckan? Gör en nu iaf.

Lovi: Öppna fsk i Årsta på tisdag? Vilken tid är det?

Onsdag blir det öppna här i Liljeholmen.

Måndag: Miah
    Tisdag:
    Onsdag:
    Torsdag:
    Fredag: Miah

• FrökenX
    Vinter: Det är samma här! Har varit själv i stort sett hela veckan och var helt slutkörd imorse så jag bara låg och grät för att jag inte orkade mera. Emma är ovanligt gnällig och vill ha uppmärksamhet 24/7. Fick sova en stund mitt på dagen idag och sen fått en massa bra saker gjorda som tvätt och lite sånt så nu känner jag att jag har lite energi igen.

Lovi: Jag hänger gärna med imorgon. Vart och när ska vi cs vi som vill till årsta?

Håller på att fixa och dona här hemma som du JooCee nu. Vill få det hemtrevligt och mysigt. "Tyvärr" blir det en del stora utgifter med bröllop/dopet så jag har inga stora slantar att lägga men hoppas att fram till jul ha fått det lite mindre kalt och lite mera hemtrevligt. Gärna loppisfynd blandat med nytt. Tycker om vitt men inser att det är rätt trist och ska försöka få till en mera personlig stil här hemma. Ni vet ju hur tomt det är här...
  • FrökenX

Jag har inget viktigt inplanerat innan öppna idag. Vilken tvärbana tar du Alfa? Tänkte jag kan hoppa på samma tåg till Linde.

• FrökenX
    Vinter: hur gick det på 6månaders idag?

Vi skulle oxå ha varit på 6 månaderskoll men Emma är sjuk. Fick feber igår, 38.8 grader och idag hade hon 38.4. Idag är vi istället hemma och tar det lungt. Var ut på en liten promenad tidigare då solen sken för att få lite frisk luft. Har hemmafixat lite här istället

Helena: Plingade dig tidigare. Vet du om det finns nån färgaffär i Liljolms/ Gröndalstrakten? Skulle behöva få tag på vit färg och sandpapper.

JooCee: Så petit hon är din lilla skönhet! Förstår inte vart alla kilon på Emma kommer ifrån....
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!