Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

jag håller öppet imrogon, kanske måste passa på att åka till mitt jobb och hälsa på dem innan alla sticker på semester.

Allsången va jätte trevlig, vi satt så bebbarna inte behövde hörselskydd men ändå så vi hörde bra :)

Det va mkt trevligt i måndags, som vanligt, ni e bäst!

Ami, va trevluigt det lät att sitta på ballen och dricka rose och bara snacka massa massa

Är sååå sugen på en rosefylla och inte behöva känna ansvar och få sova läääänge!

• HelenaOlivia

blir galen på datorn, vette 17 varför jag inte lyckas kopiera in fikalistan men tror jag kommer med på fredag.
    Ska kolla så inte mannen blir lessen om jag dumpar han för er några timmar :)
    Ska kolla nästa vecka och Ida jag är hemma nästan hela sommaren så jag kan säkert ses ialf en dag, kan ju oxå ta med min man.

• HelenaOlivia

Linde it is! Loppis e bra och fika i solen är bäst! Klart vi kan komma till dig för en gång skull!

Måste bara tillägga att va konstig sidan blivit

• HelenaOlivia

kramar till dig Miah och när det är dax så kan vi som sagt ta Emma, vi bor ju så nära.

va fin Lukas va :)

• HelenaOlivia

åh städhjälp hemma låter jätte smart och underbart! mera tid till familjen och mera jobb andra, jag tycker det är toppen :)

Kör försiktigt med vargen inne i stan nu Ami ;)

Roligt att du kommer Lisa! Jag tar tvärisen som åker från liljeholmen 11.49 annars ses vi i Linde

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-02 07:46:30 följande:
    Jag var lite förvirrad i går och skrev fel hållplats. Ni ska gå av vid Valla torg. Linde är om man ska hem till mig Glad Vid valla torg finns ett stort dagis på ena sidan tvärbanan, men ni ska gå på andra sidan. Gå uåå mellan träden/husen och när ni kommer till lidl så är torget på andra sidan gatan.
    perfekt!
  • HelenaOlivia

Joocee, fy va läskigt! jag förstår att du har panik och har gråtit! Håller tummarna att det "bara" är mjölkallergi.
    Massa kramar till er från oss! Och säger som evis att värmen gör säkert att hon sover mer, W är inte riktigt sig själv heller.
    Hoppas du kan sova.

Miah, va roligt att dina föräldrar blev glada! Det är en ära att du berättat så tidigt för oss och har så stort förtroende för oss. Vi får hoppas att allt går bra och kanske du får kräkas på emma nu efter att hon kräkts på dig Tungan ute

Evis och Malin, tack för senast och så trist att jag inte hann med loppisen, snyft!
    Måste gnälla lite oxå på min svärfar, han e snäll men kan oxå va en gnällgubbe och när niklas säger att ni måste nog träffa han oftare nu då han blivit mer medveten och kan bli lessen hos okända då kläcker han ur sig att: -ja ni vet ju vart vi bor. Och känner ja och du vet var vi bor, åka komunalt dit och härja med litet barn eller för honom att sätta sig i bilen 15min, arg blev jag men orkade inte säga nåt denna gång. Så nu har jag spytt färdigt ;)

• HelenaOlivia

Tack evis och Malin för erat stöd! Ja man behöver verkligen lära sig att stå upp och våga säga ifrån men så vill man behålla husfriden och kniper istället. Ja vi är ju deras barn men nu även själva föräldrar men man får hoppas att det bara är så att de behöver tid att vänja om sig, äh jag vet inte men hoppas att han inser att vägen går åt båda håll och att vi inte alltid orkar/hinner/kan ta oss ut till dem.

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-07-04 12:14:44 följande:
    Jag röstar på att vi träffas redan imorgon med en första fika/picknick. Sedan får man se om det blir fler under veckan. Någon mer som tycker samma???
    Trekanten, liljeholmen kanske??? Vädret ska väl kanske inte vara det bästa men på förmiddagen är det sol, 21 grader och mot eftermiddagen skulle det bli moln, men 27 grader.
    Men jag kan förhoppningsvis alla andra dagar oxå, Lukas tar sin 5 månders-vaccin imorgon bitti.

VECKA 27

Mån: Eva-Lena, Ida. Sophia, miah, Malin

Tis: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Fre: (Sophia), miah
    jag hakar på imorgon oxå och jag bangar ju aldrig på liljeholmen, hihi
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!