Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

jag blir lite sen men dyker upp

• HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-08-16 10:52:05 följande:
    Hej allihopa. Saknar er en massa kan jag säga!!! Men har det även underbart med mina 2 grabbar =) Rodde har semester denna vecka med, men sen är det slut och han ska back to work.. Hoppas ni har haft det trevligt på fikorna men saknat mig liiiiiiiite ;) Snart e jag back. Får se om jag kanske kommer och fikar med er imorgon. Min svägerska är här från spanien också, men hon och hennes man ska åka på kryssning imorgon så då kan jag passa på och träffa er. Beror lite på hur jag känner mig, behöver väl egentligen bara vara hemma och ta det lugnt och fixa och dona. Vi har ju flängt runt som bara den haha fast det har vart super skojj!!

Kramar från mig och lille léon som inte är så lite längre. Han fick sin andra vaccinering idag samt vägdes och mättes. 7 850g tung och 68,5!!!!! Lång haha min lååånga kille =)
    saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • HelenaOlivia

Ställde Winston i kö nu, valde mina tre favvisar så får vi se sen efter visningar vad det blir. Tack för att ni säger till!

• HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-08-17 20:43:38 följande:
    Vi har pratat lite om detta tidigare men fick inte klarhet i det hela.

Om och när vi skaffar syskon till Loa kommer jag eventuellt frilansa. För att behålla existerande kunder är det svårt att vara helt mammaledig så därför kommer jag säkert återgå till att jobba (hemifrån) säg 25%.

Hur funkar det då med dagis? Har jag rätt till fler än dessa 30 timmar för honom? Eftersom jag inte kommer vara helt "ledig"?
    på min förskola där jag jobbar har vi en förälder som e pappaledig men driver eget så han jobbar och då får syskonet vara heltid på förskolan, vet inte om han tar dagar för barnet han e hemma med, jag jobbar i stockholmsstad
    skicka mail och fråga dom
  • HelenaOlivia
    Queenofice skrev 2010-08-17 19:50:04 följande:
    wohoo äntligen kom man in! :p
    Tack för idag brudar :) Blev lite shopping efteråt :) Fick bli en tröja på cubus för 24 spänn :p
    bra där 24spänn e lagom, hihi
  • HelenaOlivia

jippii!! Öppnis vid 13-tiden it is!

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-19 12:45:50 följande:
    Vinter: Jag kan inte följa med på SatsBaby, för kickan drar direkt jag lägger ner henne så jag tror inte jag skulle få så mycket träningstid. Kryper fort också så det gäller att snabbt vara på henne om hon inte ska klättra på alla andra bebisar..

Någon som har lust med spontanfika imorgon? Liljeholmen, skrapan?
    beroende på om ni tar liljeholmen kanske jag kikar förbi :)
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-19 20:27:30 följande:
    Liljeholmen funkar för mig! Kom Helena om så bara en snabbis
    Niklas måste sova då han jobbar imorgon så då är det skönt att smita iväg
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-19 22:49:02 följande:
    Topp! Ses vid 11 i gallerian?!
    det funkar bra för mig
  • HelenaOlivia

loppis på reimers imorgon som jag tänkte kolla in, kl.11-14 tänkte sikta på att va där 11, vill hitta leksaker åt W står att det brukar va mkt barngrejjer
    Ett litet tips bara, trevlig helg på er alla

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!