Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
vägen fortsätter efter vårat hus men då börjar den gå neråt så gå inte tills vägen tar slut för då har ni passerat
vägen fortsätter efter vårat hus men då börjar den gå neråt så gå inte tills vägen tar slut för då har ni passerat
Veronica- Kommer fler gånger!
Evis- Åh kul att ni kommer
Både jag och familjen är mycket nöjda med gårdagen. Mannen i huset gillade er massor vilket känns toppen! Sigrid vaknade imorse och frågade om Lucas och bebisarna var kvar
varför lär jag mig aldrig!! LUKAS heter han ju
Lovi: Vad skönt det låter. Kanon att din helg blev bra, det behövde du!
Idag skulle vi åkt till vaxholm men det stundande ovädret satte stopp för planerna..suck vad gör vi nu?! Panik av att sitta hemma och trängas hela dagen. Funderar på promenad inne i stan, söder osv men hhur kul är det för våran överaktiva 2åring?! hehe
Lovi: Tack för idag, jätte trevligt,. MEN jag glömde ge presenten, okej att jag skickar den? Blir nog borta resten av veckan så jag kan inte kila förbi med den..
Fint upplägg på namngivningen! Ger många bra tips för våran egen
Vi hade namngivning till sigrid och i höst är det Helgas tur. Förra gången skötte vi allt själva men denna gången funderar jag på att officiant från Humanisterna.
Fina: Jag är sååå AVIS!! Hoppas ni får det, håller tummar och tår!
Lovi: Du berättar när så kan jag och Helga passa June när hon sover, H sover bra borta så för oss är det inga problem. Eller så passar jag på att slänga barn på E och passa J utan barn dock åker jag ju bort och kommer hem först 8aug! Så om du vill och Om du vågar lita på mig ställer jag upp!
Lovi: Går sådär, alla mina gravkilon är borta men så också mina muskler, huden bara hänger känns det som... Ska träna lite nu på semestern tänkte jag!
Gah! Helga har gått från solstråle till surplutt. Gnäller nästa hela tiden, svårt att roa henne och svårt att få henne att somna. Hoppas det är någon jobbig fas som snart är över!
Imorgon flyger vi till Umeå, borta 10dagar. GAH jag kommer sakna er!! Hoppas ni får trevliga fikor så ses vi efter den 8augusti!
Miah, Ha så kul i Korea, hoppas du orkar uppleva massor av saker!