Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fina: Söta lilla E är så duktig!
Katti- Krya på dig, usch vad du får lida.
Fina: Söta lilla E är så duktig!
Katti- Krya på dig, usch vad du får lida.
Stollan: du tänker rätt enligt mig iaf. Jag skulle inte sätta henne där..
Jobbigt att det är så fullt, hoppas hon får komma in här i Aba igen, här känner hon igen sig iaf..
Tänder eller tredagars febern! Barn får ofta ganska mycket högre feber en vuxna så jag tror inte det är någon fara. Men tror de säger att man ska uppsöka vård om febern är uppe runt 40grader för 4de dagen på rad och om barnet är under ett år..
Jag tror också att de kan få feber mm av att få tänder. Helga hade lite feber inatt och nu kan man se tand nr 2 där i underkäken Vad samma med ettan också, fick lite feber och sen lunde man se tanden...
Har en vän som har en son som alltid blev jätte dålig vid tandsprickning, diarre och feber, tom när de uppsökte läkarvård sa läkaren att det beror på tänderna eftersom han såg hur tandköttet var rött och svullet.
Men när tandsköterskan kom för info träff på BVC sa hon till henne att man får aaaldrig några problem vid tandsprickning, det har men något annat att göra...
Stackars lilla E!! och kramar till föräldrarna! Hoppas ni får veta vad det är för något som spökar och att hon blir frisk snabbt
Ja jag tycker också det är konstigt hur så små kan få UVI. Stackars Emma!! Skönt att hon nu kommer att bli bättre!
Konstigt stollan, båda gångerna vi var på ALB så har vi fått påsar. Verkar vara skillnad på vem man får!
Hua låter inte skönt. Det är därför de är så noga med hur man ska torka de små!..
Miah -Men usch, kramar till hela familjen! Stackars liten som inte blir frisk!...
Jag tänkte åka till liljeholmen på onsdg så då kanske jag kan stanna till på öppnis med er! Tar med mig sjalen till dig Helena! 11 är bra, då hinner jag se eran öppna också!
blää för fejjan just nu...
Jag tycker att Helena har gett ett av trådens bästa förslag
Åhhh en liten tjej! Sweet Miah!
(Åhhh jag vill också, huh sa jag precis det där... hur blir man av med bebissuget?)
Hade gärna fikat imorgon men jag ska roa mina föräldrar som bestämmde sig för att komma "lite extra tidigt" så de hinner vara med mig och Helga innan de ska iväg för att spendera eftermiddagen med Sigrid...
Måndag- Miah, Ida
Tisdag - Miah Helena
Onsdag Öppna i liljeholmen kl11 - Miah, Helena, Ida
Torsdag- Ida
Fredag- Ida
Jag var ju så besviken på mässan 08 så sedan dess har jag inte varit där men detta år funderar jag på att ta med mig båda tjejerna och åka på fredag. Såklart efter att ha hört lovord från er. Någon som vill göra sällskap dit?
Vi åker gärna tidigt!
Det hinner vi! Båda funkar bra för oss!
Åhh toppen Helena!!
Blir inget öppna för oss idag, Helga fortsätter snora så vi håller oss hemma så vi är helt friska tills på fredag
KomsiKomsi Helena! Aba är toppen! Trist att de satt sig på tvären angående erat byte. Hoppas ni hittar något annat som faller er i smaken!
Vi använder våran vagn rätt lite, Sigrid vill oftast gå från dagis o så, det är mest när vi drar iväg på längre turer hela familjen som den används. Fick ett erbjudande om att köpa en Emmaljunga singelvagn för 700kr om jag hämtar den ikväll. Är superglad för jag har längtat efter att ha en vagn där helga är vänd mot mig under promenader. Kommer bli toppen att ha på dagarna då vi är själva
Tyvärr inga svänghjul fram! En klassisk 4hjulare! Men som sagt det ska bli våran extravagn