Inlägg från: FrökenX |Visa alla inlägg
  • FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Lovi: Vad roligt med härlig helg! kan tänka mig att det varit skönt att ha mor och bror på plats för både sällskap och hjälp med markservice. Spännande med dejten! Den hoppas vi få höra mer utav när tillfälle ges.

Blir galen av all den här värmen. Antar att det bara är att vänja sig inf Korea. Men där finns tack å lov ac där vi ska bo och det har vi inte här hemma i lägenheten. Jocke jobbar och jag är sjukt uttråkad i den här värmen. Blääää!
  • FrökenX
    Sophia84 skrev 2010-07-14 12:12:42 följande:
    Fikar gärna imorgon, några som är på???
    Jag möter gärna upp dig imorgon en sväng
  • FrökenX
    Fikalista

Mån:
    Tis:
    Ons: Lovi, Miah
    Tors: Lovi, Miah
    Fre: Lovi, Miah

Det fanns ingen för veckan som kommer va?
  • FrökenX
    1up skrev 2010-07-20 00:40:13 följande:
    Ligger två kilo under startvikten. Promenerar så ofta och långt jag orkar, gör armhävningar (utmaning: 100 på raken) och situps (utmaning: 200 på raken). Leker lite med hemmayoga och annan "gympa" när jag leker med barnet. Fikar inte ofta men äter glass så fort jag kommer åt. Ibland flera gånger om dagen..
    Själv ligger jag på 2 kilo över startvikten och äter allt sött jag kommer över. Dock är jag i v 9 eller 10 just nu med den nya lilla bebbelutten så slutresultatet behöver inte bli 14 kilo upp, det kan lika gärna bli 12 kg eller varför inte 25 kg.... Men försöker oxå röra på mig så gott det går eller rättare sagt så mkt jag orkar. Är synnerligen lat av naturen!
  • FrökenX
    HelenaOlivia skrev 2010-07-19 20:12:08 följande:
    vecka 32 vill jag fika i ÅrstaTungan ute

jag måste me på en fika denna vecka, tror onsdag är bäst för mig.
    Vi ska nog på allsång imorgon, salem al fakir och di leva :)
    Då skriver jag in dig på fika imorgon Helena Mysigt med allsång!!

FIKALISTA:

Tis: Vinter
    Ons: Lovi, Miah (Vinter)(Queenofice) Helena
    Tors: Lovi, Miah, Vinter
    Fre: Lovi, Miah

Då tycker jag vi styr lite fika imorgon! Inte Trekanten, är så jäkla less på det stället nu. Vill se ngt annat!
  • FrökenX
    HelenaOlivia skrev 2010-07-20 16:08:50 följande:
    är helt knäckt efter en skit natt och svårt att sova nu på dagen så allsången blir det inte.
    är helt förstörd och less på allt nu, nu räcker det med allt. Stressar upp mig för allt och jag vet inte, ska ta upp det på bvc.
    Jag ska försöka komma imorgon, bestämm nåt ni.Hjärta
    Usch vad jobbigt! Kramar till dig!!!

Själv har jag oxå haft en sån under isen dag och först nu när Jocke snart ska komma hem har jag tagit tag i mig själv.

Sitter gärna någonstans på söder imorgon. Lovi och Vinter ni har ju lite koll på söderparkerna, vad säger ni?
  • FrökenX
    LillaStollan skrev 2010-07-20 18:12:35 följande:
    Kramar till dig Helena!

Är lite sugen på att fika imorgon. Får se hur långt jag hinner med allt.
    Ja klart Stollan å Majken ska fika imorgon (och kanske Astrid?). En stund har du säkert till övers för oss!
  • FrökenX
    HelenaOlivia skrev 2010-07-20 21:16:32 följande:
    jag ska försöka gå och lägga mig nu men kollar in här imorgonbitti och kollar vad och var ni och vilken tid ni bestämt.
    Kaffe
    Vad bestämmer vi? Parkhäng eller fik häng? Är iaf i behov att komma ut imorgon efter dagens innemarathon. Är grymt sugen på glass imorgon. Ska vi säga att vi möts slussen utg torget (alltså inte götgatan) och tar en promenix längs vattnet? Tid, vad sägs om 11:30 så slipper det bli blodigt tidigt. Eller föredrar ni parkhäng med detsamma så bestäm ngt annat

Fikalista:

Ons: Lovi, Miah (Vinter)(Queenofice) Helena
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!