Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Åh! Helena! Låter supermysigt. Det vill jag göra när vi kommit hem från vår lilla tur runt
Sverige
Åh! Helena! Låter supermysigt. Det vill jag göra när vi kommit hem från vår lilla tur runt
Sverige
Hej alla darlings!
Sitter i mammas och pappas hus i Dalarna. Veckan började kanon men i söndags dök min brors (fullkomligt rubbade) blivande svärmor hit och nu ska det bli ganska skönt att åka härifrån. Hade världens bråk med min bror igår angående det här och det är visserligen löst men hans puckade svärmor är ju här så stämnigen kan inte vra på topp...
Joo- Hoppas det löser sig snabbt med Em. Tänker på er! Kram!
Nu ska vi gå en liten sväng med hunden innan det är dags att sussa!
Kramar till er allihop! Saknar er!
Lovi- Som jag undrar vad som rör sig i den mannens huvud! Han går miste om så mycket, kan inte tro annat än att han en dag kommer inse det. Kramar till dig M, June har en toppenmamma!
Förresten tycker jag ni fikar och grillar och grejar lite för mycket! Jag kommer ju inte kunna ta igen detta Skämt åsido, ni får ha det kanon!
Härligt Lovi! Lova oss en update så fort du kommit hem på söndag Blir ju ännu mer nyfiken nu
Härligt Lovi
Miah- När är det ni åker?
Här har vi häcken full med en 3,5 åring. En tonåring i miniatyr som fräser och snäser och söker konflikter och provocerar. Oh my! Hoppas det är en snabbt övergående fas.
Molly- Vilken mysig dikt
Och Lovi vilken fin cermoni och kul att dejten gick bra. Vi är nog många här som kan passa J, sötnosen
Joo- Hur har det gått med huset?
Kramar till dig Helena!
Är lite sugen på att fika imorgon. Får se hur långt jag hinner med allt.
Men lovi! På torsdag kan ju inte jag och dejtskvaller vill jag ju gärna höra på. Får en känsla av att det varit lyckat i alla fall
Fy fan vad pisstråkigt att sitta inne och kolla upp grejer som fattas istället för att fika med er
Läser vad ni skriver men det blir inte att jag hinner svara. Allt har gått i ett här. Först inbrottet och sen fixa med polisanmälan och anmälan till försäkringsbolaget och sen dop, hem och fixa med lite grejer som svärföräldrarna hade med sig. Trodde vi skulle kunna fortsätta med försäkringsgrejerna i lugn och ro efter dopet men igår morse fick M feber. Var på alb med henne idag och fick antibiotika mot uvi men hur fanken kan en bebis få det??? De ska ringa på fredag och meddela svaren på urinodlingen. M är jättegnällig och glödhet Stackars gumman... I vilket fall, vi kan inte åka tillbaka till landet eftersom min syster och hennes barn är där och vi vill inte smitta dem med något vi inte vet vad det är. På landet ligger försäkringspappren och väntar. Jag är helt MATT Längtar inte det minsta efter någon vardag. Vill vara ledig och vila.
Ida- Jobbigt Verkar han ta in att det är jobbigt att ta hand om barnen 24-7? I så fall får vi hoppas att han tar sig i kragen snart för du och barnen måste gå före det andra.