Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena

Onsdag:

Torsdag:
    Helena

Fredag:

På onsdag vill jag nog på öppnafsk (vill du komma Ida kan vi ses där tidigare än 13)
  • HelenaOlivia
    Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena, Veronika

Onsdag:

Torsdag: 
    Veronika

Fredag:
    Veronika

Jag kom på att jag ska ju jobba på torsdag, hihihi
  • HelenaOlivia

jag tror det blir hemma vila bort förskylning imorgon för att orka resten av veckan.
    Vore kul om det blev Årsta öppnis på tisdag och sen liljholmen öppnis på onsdag och kanske en vanlig fika torsdag beroende på hur alla mår.
    Krya på er och på mig :)

• HelenaOlivia

Var helt dator fri över ett dygn och jösses va här händer grejjer!
    Grattis Josefina! Spännande!
    Va roligt att det gått så bra för dig på jobbet Malin!

Ida, hoppas det gick bra för dig i dag med släktingen från finaste Finland ;)

Ja jag ska ju till jobbet på torsdag och är lite nervös, hihi men det ska bli kul!

Är dock förskyld och seg så vilar massor nu.
    Tänkte gå till öppnis i liljeholmen imorgon ialf

• HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-09-07 22:45:36 följande:
    Torsdag Sollentuna C, det bestämmer vi tycker jag. Måste träffa er nu, var ett tag sen. Men jag har haft fullt upp. Ute på vift var dag. Imorgon prov tränar jag för duvbos damlag. Får se hur det går =) Ska bli skit kul!!!
    Åh va spännande! Lycka till!
  • HelenaOlivia
    MiahMaria skrev 2010-09-08 11:31:51 följande:
    Kommer ut dit imorgon jag oxå! Idag funderar jag på om jag ska städa eller gå på öppna fsk....
    gå på öppnis!!!!!!
  • HelenaOlivia

Känns hur märkligt som helst att åka och jobba imorgon och inte fika med er, kommer väl längta ihjäl mig efter W men det är bara bra. Er lär jag ju se nästa vecka mina fina!

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-09-08 20:45:33 följande:
    Jag kommer inte imorgon. Vill men måste spara varje krona denna månad... Stundande dyyr möhippa :/ Nåja ni får träffas åt mig med. Saaaknar er, inte en enda träff denna vecka!
    trist! Saknar dig och H men kanske ses vi nästa vecka, vet hur det är med pengar de ska räcka till mkt.
    Jag hade inte träffat dig imorgon ändå men ja du fattar.. hihi
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-09-10 12:46:04 följande:
    I morse fick Zackarias sina rör inopererade. Allt gick bra med det var riktigt jobbigt när han skulle sövas. Han skulle andas i en mask och fick lite panik när han kände att han började somna. Skrek och kämpade emot medan tre pers höll fast honom och masken. Min lilla plutt. Jag gick ut från salen efter han hade somnat och grät. Även hans pappa, som hade honom i knät och höll fast honom blev ordentligt skakad. Men sedan gick det hela super snabbt. På tio minuter hade dom satt in rören och burit tillbaka honom till uppvakningsrummet där vi fanns. Han grät lite när han vaknade men det hjälptes med en glass.

Nu hoppas vi på att han ska slippa alla inflammationer (6 st bara denna sommar!) och att hörseln ska bli bättre. Håll tummarna!
    kramar till er!
  • HelenaOlivia
    Lovi: Öppna fsk i Årsta på tisdag? Vilken tid är det?

Onsdag blir det öppna här i Liljeholmen. Miah, Helena

Måndag: Miah
    Tisdag:
    Onsdag:
    Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena

Vill oxå till öppnis på Tisdag om det blir av
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!