Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Ja jag kan förstå hans kinkighet bättre nu :)

Imorgonbitti far vi till Finland för att få lite lugn och ro och bada bastu, kommer vara utan internet hela resan, jösses hur ska det gå. hihi Är tillbaka torsdagmorgon igen,

Ha det bäst nu tjejer!

• HelenaOlivia

Jag va lite stressad när jag va inne sist, hade mina svärföräldrar här, min svärfars komenatar va att pojkar kan inte ha lila, jag såg rött men va tyst och tänkte att han ska alltid ha lila när vi ska ses ;)

Jag läsdte i boken om v19 fasen och jag kan säga att 99% av allt stämde på Winston och mig, känns skönt att läsa det och få veta att det kommer gå över.

Eva-Lena, härligt att han forstätter sova och spännande att han snart inte ammar mera och lite sorgligt.

Ja detta med tänder, det går undan de utvecklas mera än va jag hinner förstå, insåg det när jag läste i boken måste skaffa mera leksaker som passar sig för hans utveckling. Jag går och tror att han ska va 4mån hela livet, hihi

• HelenaOlivia

hej mina finsate!!!! Jag kanske tittar förbi er i liljeholmen idag :)

Mycket har hänt under semestern, han rullar medvetet åt båda hållen och 2tänder kikar upp, han kan själv stoppa nappen i munnen, helt galet mkt har hänt, hur roligt som helst!
    Så nu hoppas jag att han ska börja sova mera och va mindre gnällig.

Coolt E-L att du hitta en sån tröjja där, ja eller va man ska säga ;)

Ja det får bli lila och rosa för W varje gång han träffar farfar

• HelenaOlivia
    MiahMaria skrev 2010-08-13 08:04:42 följande:
    Hej på er! Är tillbaka i storstan och efter ca 15 timmars sömn är jag människa igen. Ska försöka gå tillbaka och läsa ikapp allt jag missat Miss ya all
    Välkommen hem!
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-12 19:55:54 följande:
    Jag kommer!!!

Förövrigt så är jag på om det är någon som ska hitta på något skoj Lördag eller söndag, jag ska nämligen vara själv med båda de dagarna då mannen drar på bröllopsfest i Ume´. (morrgrrmorr, jag vill ÅSSÅ!! som S skulle sagt!)
    jag hakar gärna med på nåt då Niklas jobbar hela helgen
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-13 21:02:00 följande:
    Söndag Helena, då skulle jag gärna försriva lite tid utanför hemmet...
    okej, låter bra, vi hörs av imorgon om va du e sugen på
  • HelenaOlivia

Jag måste banga i morgon, ska träffa en kompis som har det lite jobbigt nu.

Hoppas alla överlever denna galet svettiga dag och vi ses på tisdag i Liljeholmen, va är det för tid och cafe som gäller på tisdag?

Malin, jag måste titta förbi Årsta oxå nästa vecka, kanske en dag då du kan ta en fika.

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-14 17:56:05 följande:
    Synd Helena, men vi ses på tisdag iaf!

Hua, bara 24tim kvar nu innan mannen kommer hem igen. Hoppas på något svalare väder imorgon och att jag kan komma på något bra att fördriva dage med!
    hoppas det går bra! Ja vi ses på tisdag. kram
  • HelenaOlivia

Hej på er!
    Va trist Josefina!!! Massa kramar och hoppas att livet för er båda ska bli bättre när rören väl är på plats.

På Onsdag är det dax för öppnis i Liljeholmen igen och jag ska dit, vid 13-tiden, kanske fler som vill hänga med?

Vi ses imorgon, behöver se er, haft en jävlig dag i dag och natt.

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-17 08:50:10 följande:
    Hua helga föll nyss ur våran säng!... gäller att hålla koll på hennes status nu... Men jag kommer till er iaf vill inte sitta hemma och fundera
    oj!!!! Hoppas hon klara det bra! Kram!!!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!