Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Queenofice skrev 2010-08-20 23:15:30 följande:
    Attans jag har päron träff på tisdag :(

Helena vart ligger reimers?
    vid Hornstull
  • HelenaOlivia
    Miah: jag stoppade en mamma med just en sån vagn som vi titta på och hon va jätte nöjd med den, ska man gå långt kan den va lite tung men då var det bara att låsa framhjulen. Lätt att resa med och fälla ihop sa hon. Dom hade en urban jungle innan och gilla den inte.

På vägen hem hade jag en ko under vagnen som mua, haha

Lovi: va söta ni va! Såg er på håll och glittra om erHjärta

Tisdag 24e: Ettan, Lovi, Ida, Linda, Helena
  • HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-08-21 15:24:27 följande:
    vad var det för en vagn.
    ja va hette den, jag minns inte, haha 
    båda sitter i allafall emot dig även om den stora blir lite bakom bebisens liggdel men den såg bra ut
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-08-21 19:02:31 följande:
    Kul att träffa dig idag! Ja vi ser nog lite löljligt nyförälskade ut titt som tätt.Glad
    inte löjliga bara super söta!
    Sophia84 skrev 2010-08-21 20:31:21 följande:
    Åhh saknar er så in i nooooooooordens nu. lovi-jag vill ju veta allt om han du nu går på moln för =) Så himla roligt. Vad glad man blir av att se/höra hur glad en vän är, för ja jag anser er att vara mina vänner goingar!!
    saknar dig oxå ju, han e så stor och så söt Leon  ju, kolla lite bilder på han på fejjan, fina han
  • HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-08-21 17:30:25 följande:
    FIKA.
    Tisdag 24e: Ettan, Lovi, Ida, Linda, Helena, Eva-Lena, Lisa

Var är det sagt?
    Skrapan kanske?
  • HelenaOlivia

Eva-Lena va kostar en sån molo ny? Håller på och kollar på tradera nämligen, den finns i så fin lila

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-08-22 18:25:58 följande:
    Molo kostar 500 kr ny, eller mer. Den "lurviga" kostar iallafall 500 kr. Älskar alla deras färgkombinationer.
    ja dom e as mysiga!! är de stora i storlekar, vet du?
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!