Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
jag er!!!
jag er!!!
vad gör jag för fel när jag inte kan klistra in fikalistan efter att kopierat den, blir tokig!
Jag kan ialf mån tis och kanske onsdag beroende på när mannen åker till kompisens landställe, för han vill ju hänga lite m W innan han sticker.
Ååh får jag vara med här?:)
det vore skönt att få prata av sig med rara tjejer i samma båt, jag har en dotter som föddes 11 mars. hon är såklart världens goaste :) men stundals kan det ju bli lite ensamt om dagarna.. och framför allt vill jag slippa trista ut mina vänner som inte har barn med allt bajsprat haha
Ååh får jag vara med här?:)
det vore skönt att få prata av sig med rara tjejer i samma båt, jag har en dotter som föddes 11 mars. hon är såklart världens goaste :) men stundals kan det ju bli lite ensamt om dagarna.. och framför allt vill jag slippa trista ut mina vänner som inte har barn med allt bajsprat haha
Vinter, mysigt att åka "hem" men kommer såklart sakna dig på fika nästa vecka.
babysim vill jag gå på till hösten, vi är några som vill gå tillsammans och försöka hitta en bra till ett bra pris.
Jag bor i gröndal och alla bor från hagsätra och fruängen i säder till bromma och märsta i norr, så väldigt spritt.
Ida, TACK! Jag måste ta tag i och ringa mvc och berätta hur jag mår, inge kul med gråtatacker och depp när man har en Winston.
och TACK Linda