Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Smultronpajen88 skrev 2010-08-13 15:04:05 följande:
    du får köra zumba med kryckor annars
    hahaha, ja det hade sett roligt ut iaf
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-13 20:07:46 följande:
    min zumba är slut nu sista gången igår.. får se när zumban börjar på mitt gym
    Vad tråkigt. Men du tränar väl hemma också, eller?
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-14 11:18:04 följande:
    nej jag tränar inte hemma
    Ok, då förstår jag att du tycker det är tråkigt att zumban är över för sommaren. Du får väl träna hemma också då
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-14 13:42:39 följande:
    tror inte att jag kommer göra det så känns som onödiga pengar, tror zumba och afrodans börjar på gymmet om 3-4 veckor..
    Okaj, du gör som du vill
  • MiAmore
    Lindie skrev 2010-08-16 13:38:01 följande:
    Tack vare zumban har jag fått ett nyttigare liv också just nu. Det är så kul. Önskar man kunde få till lite mer "flavour" som de säger... och det där med att vicka höfterna så fort framotillbaks medans man dansar är svårt att få till tycker jag.
    Höfterna kommer efter ett tag Kanske inte fullt lika fort som dem får till det, men mer iaf
    sweran skrev 2010-08-16 13:42:43 följande:

har bara läst TS så ursäkta om jag frågar ngt som redan finns i tråden.

är sugen på att testa zumba, men tycker det är lite dyrt att beställa :(
    finns det ngn provbit på nätet, eller så, så att man vet fall det är värt att lägga ut pengar på att beställa det riktiga sen?

tänkte sätta fart när bebis har ploppat ut o man känner sig hyfsad i kroppen...

Kolla din mail

Jag hade tänkt prova på att ta ett 20 min pass ikväll med lindad fot, men det vet i katten om jag kommer orka. Känner mig mer levande än död idag. Vår lilla herre tyckte inte vi behövde sova så många timmar i natt *gäspar*
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-02 10:02:49 följande:
    Titta vad jag hittade när jag skulle visa vad Zumba var för en kollega!
    " target="_blank">

jag har en xbox ju!
    Åh vad jag blev sugen på att träna zumba nu! Har inte tränat det på en mindre evighet nu, har kommit av mig helt trots att jag vet att jag tycker att det är jätte roligt Men denna helgen lär jag inte hinna med något pass tyvärr. Men nästa vecka måste jag f*n ta o skärpa mig o komma igång med det igen!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-07 11:41:42 följande:
    Vad roligt MiAmore! :) Ska ta tag i det jag med... latmask som man är ibland. :P
    Ja men nu har du ju en bra ursäkt att ta det lite lugnt med det...
  • MiAmore
    EwMa skrev 2010-09-15 15:03:10 följande:

Nu har jag med beställt zumba..jag hoppas jag inte ska tröttna på det som jag gör med allt annat jag provar...har 30 kg och ta bort...och ta sig till gymmet går inte för mig..

Lycka till! Själv har jag kommit igång med zumban igen nu efter att ha slarvat med det allt för länge. Känns jätte skönt och det är ju SÅ roligt!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-15 19:45:10 följande:
    jag ska nog börja igen lite smått... det är ju bra att träna
    Det gör du rätt i, men ta inte i allt för mkt nu i början. Det hade nog inte jag vågat göra iaf
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt