Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Puchiko skrev 2010-08-09 21:17:44 följande:
    men skulle inte du träna på ABF? kom igen, du klarar det
    Jo, och där börjar dem inte igen förens i sept. *ler*
    Tack för peppingen, måste komma igång denna veckan!
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-09 21:53:44 följande:
    men du har gjort det i sommar eller?
    Jag har börjat på styrketräning oxå
    Ja men det var bara en fem veckors kurs tyvärr. Jag höll på med styrketräning ett tag, och tyckte att det var rätt roligt, men tröttnade på att göra det ensam efter ett tag
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-10 19:55:30 följande:
    aha.. jag kör styrketräning med sambon..
    Jag tror hade nog kunnat få med mig maken, problemet är ju då vem som ska passa sonen när vi tränar? hehe
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-10 20:22:50 följande:
    har ni inget gym där ni bor med barnvakt? vet att vissa har det
    Vet faktiskt inte, men tror inte det

Här har jag tyvärr fått lägga zumban på hyllan ett tag. Jag är plattfot, och för några år sedan hade jag väldigt mkt problem med det, hade verkligen JÄTTEONT. Fick inlägg, och sedan blev det så pass bra att jag inte behövde använda inläggen mer. Men nu dem två sista veckorna har jag börjat få problem med fötterna igen, har jätte ont vissa dagar
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-11 22:05:07 följande:
    Åh vad trist Hoppas du blir bättre snart igen!
    jakeline skrev 2010-08-11 21:12:03 följande:
    ah, då är det kört för mig. jag tränar ju hemma. finns inga som har zumba här i obyggden :P Kanske beror på att jag inte alls har det där hiphopgunget man ska ha... är mer en salsatjej.
    Haha samma här men många skratt får man imorgon är det sista gången på zumban
    Ja jag har börjat använda mina inlägg igen o hoppas att det ska bli bra snart igen
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-11 22:10:06 följande:
    måste fråga er tjejer, en kompis har inflyttningsfest på lördag och tänkte ge henne en liten korg med godsaker. Vill ha tips på vad jag kan ha i Vill inte ge något som kräver kyla pga att det är rötmånad och jag ska sitta på bussar ett tag.
    Är inte så bra på sådant, men ska fundera på det över dagen
  • MiAmore
    Becciz skrev 2010-08-12 22:27:06 följande:
    TystHej hej jag har aldrig prövat Zumba men ska göra det hur funkar det finns det att ladda ner??
    Man kan köpa det. Nerladdning förespråkar vi inte eftersom att det är olagligt men.........
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt