Ang missfallsutredning
jag har nu varit tillbaka och allt såg bra ut efter missfallet, dvs allt ute och ägg på väg att växa sig stort. Tror att jag har haft ÄL nu i helgen.
Var även och lämnade blod, 8 rör blev det och maken fick lämna ett till kromosomutredningen.
Nu ska jag försöka koppla av och bara ha en mysig sommar, mitten på augusti ska jag tillbaka och göra en stor gynutredning och få svar på blodproverna.
Marieh och Färnevik; hoppas att det ordnar sig för er, så himla hemsk att behöva gå igenom ett missfall och ännu värre när det bara blir fler. Kram och hoppas att ni får en underbar sommar.
Sund inställning med att koppla av under sommaren, det gör jag också.
kramkram
Jag har bestämt mig för att inte deppa ner mig den här gången utan passa på att leva. Varje graviditet och missfall har tagit så otroligt mycket kraft och energi så nu vill jag bara slappna av, inte oroa mig, äta mögelostar och dricka gott vin och njuta av sommaren. Sen när det är höst och utredningen är klar är det dags för nya försök och då gäller det att ha samlat massor med ny kraft för att orka.
Önskar er en härlig sommar och hoppas att ni också kan njuta av den fullt ut och samla på er all kraft som går. Sen när det är dags då är det vår tur att lyckas!!!