Varför tycker ni det är bättre att ha barnen hemma än på dagis??
Min etta har matt battre av att vara hemma med mig an hon skulle gora pa dagis/forsakola helt enkelt.
Det ar klart att hon skulle klarat av dagis, men hon har haft battre hemma med morsan, (mig da), hela langa dagen.
Nu sa gar hon i skola tre morgonar i veckan, (fran 9:00-11:30), och borjade nar hon fyllde tre. Nasta ar nar hon fyller 4 sa kommer hon ga fem dagar i veckan fran 9-12. Det tror jag kommer passa henne perfekt. Det ar forst nu hon borjar visa intresse for kompisar och andra figurer an mig och hennes pappa.
Och neej, hon ar inte nan blyg liten tjej som bara suttit i mitt kna hela denna tiden, hon ar enormt sjalvstandig och social, men sma barn ar inte sa intresserade av andra manniskor an mamma och pappa faktiskt. De ar dock valdigt anpassningsbara, och jag tycker inte synd om barn pa dagis, jag tror bara inte att de har det battre dar an vad de skulle haft hemma. Det skall till mycket for att man inte ar det basta for ens barn.
Tvan har ju sett storasyrran ga till skolan, sa han skulle jag nog kunna borja med lite tidigare. Vi far se vad var ekonomi tillater.