Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Ensammamma - Hur mår du?! Bebis på g?? :)
åhhh glögg! Var många många många år sen jag drack alkoholfri glögg, undra om det är gott....jag hoppas för jag har massa hemma :)
Inatt har jag haft en skit natt.....somna efter kl.5, vaknat minst 4ggr av grym värk i rygg, rumpa och ben och självklart foglossningen :P
Var jäkligt svårt att vända sig i sängen och hur svårt som helst att ta sig upp på toa haha, i morse fick sambon hjälpa mig upp ur sängen haha.
Var hos BM och läkaren i fredags!
BM trodde lillen låg åt fel håll, så vi fick titta på deras STENÅLDERS ultraljud (såg ingenting) men såg typ något runt (huvudet), något randigt (revbenen)...så det var lite sådär...men men han låg rätt. huvudet nedåt som han ska. Ej fixerad. Men har läst på nätet att alla barnen fixerar sig inte..så det betyder ju inget.
Läkaren....han kände på blygdbenet...gjorde SVINONT!! Hade jätte ont i många timmar efter det...aj aj...Men slutade med heltidssjukskrivning resten av graviditeten :)
Vad skönt!!! Då kan jag koncentrera mig på att må bra och dona lite med bebisens saker :)
Pulka, vad kul!!! Men hoppar nog det denna vinter :P
Brommamaria - japp 28/12, men jag och lillen har kommit överrens att han ska stanna inne till iaf 1januari :P
Nu blir det varm oboy och en varm vetekudde :)
Kram