Inlägg från: lillapindi |Visa alla inlägg
  • lillapindi

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

hmm ja hur många aminingsbh behöver man? jag har 1 haha...ska köpa 1 till....behöver man fler???

I strl 50 tror jag inte du behöver så mycket mer.... :)

Ahh då har det kanske med foglossningen att göra, blä!!
    Jag kan klara av värk och så om jag går hemma, men ska jag sitta på jobbet i obekväma stolar och vara trevlig mot 100ringande kunder per dag så pallar jag verkligen inte med.......

Sitter just nu och väntar på att dhl ska lev pkt.....innan kl.14. Ska bli intressant om det kommer nån idag. förra gången så kom ingen.
    dusch saker som kommer, har ingen ordentlig dusch. Gissa om jag längtar efter att få duscha normalt och inte i en handdusch! :)

Nu måste jag nog göra lunch, jag och lilleman e hungriga :)

kram

• lillapindi

Ja sportbh är superskönt :)

Näää min dusch kom inte :/ och ingen ringde heller....så jag e grinig!
    Ska se om vi kan boka en ny dag :(
     I morrn ska jag till läkaren, får se vad vi kan komma fram till.

Nu blir det vila...är supertrött!

Ensammamma, usch farligt att ge sig ut....halt som tusan!

• lillapindi

Usch för oväder! Idag var det halt ute tyckte jag.....gick som en gammal tant, skulle gärna haft en rullator som stöd!!

Var hos läkaren idag, blev sjukskriven veckan ut. Sen har jag semester nästa vecka, sen får vi se!
    Ni kan läsa mer i min blogg :P

Appropå duschen som vi skulle få lev.....går inte så bra!
    Skulle ha kommit igår....kom inte igår. Idag däremot knackar det på dörren och där står en fraktsnubbe med ett miniminimini pkt i handen...hmm.....
    Vi fick ju ett pkt för nån vecka sen, som var öppnat och allt saknades i pkt....och idag kommer ett minipkt....hm...vi är inte så nöjda just nu!
    JAG VILL HA EN DUSCH!!! vill inte duscha i en fånig handdusch....mina ben domnar bort och armarna orkar jag ju inte hålla över huvudet.....blä! Trött på detta nu....snart får fraktbolaget installera en dusch åt oss :)
    Gravida linda måste få duscha utan att förlora känsel i ben och armar haha...
    Hinner väl föda innan vi har en ordentlig dusch i huset!

Nä usch så jag klagar hihi....men man blir lite upprörd :)

Har fått en känsla i kroppen som säger "snart är det dags för liten att titta ut"....har ni fått nån sån känsla??
    Gillar inte att få den känslan när jag är ensam...och 4 veckor tills kära sambon  arbetar i sthlm istället! :S

Kram

• lillapindi

Ensammamma - jadu då får han ta första flyget hem....men det e lite nervöst att han är där nere 1 mån till :(
    ^Åhhh ang. profylaxkursen web, ska kolla in den genast!

Jag kan fortfarande den 16e :)

kram

• lillapindi

jissses ännu en sämst natt!
    Är helt slut idag, vet inte hur jag ska lyckas ta mig till BM idag, vill dit för jag har frågor samt vill höra lillemans hjärtljud och veta SF mått m.m.....
    Men är så slut, tog en dusch precis (i min fina handdusch..hatar den! haha)...blev helt slut!

Tjejer, vart i vällingby ska vi ses?!
    Kram kram

• lillapindi

Hej tjejer!

Har varit på ikea idag, inhandlat lite sängkläder till spjälsängen och madrass, täcke m.m.
    Nu har jag fått ryggskott typ haha, har svinont i ryggen. Så blir vila i soffan hela kvällen!! Hoppas att det går över till i morgon.

Kl.12 i vällingby vid fontänen, eller vad det är för något, fungerar perfekt för mig!
    Hoppas på mindre regn bara :)

Nu VILA!, blir inge mer pyssel idag!

Kram på er!

• lillapindi

Hej tjejer!
    Jag kommer tyvärr inte idag, har haft en helv..natt och mår inte bra.
    vill så gärna komma men känner att jag orkar verkligen inte :(

Kan vi ta en fika en annan dag så jag får träffa er?
    Känner mig jätte besviken :(

Hoppas att ni får det trevligt!
    Kram

• lillapindi

Ja jag ville så gärna, men orkade verkligen inte. Har legat i sängen mest hela dagen. Förutom en energikick förut i eftermiddags då jag tvättade sängkläderna till lillpojken :)

Tyvärr hinner jag inte träffas denna veckan, sen får vi se hur det går med sjukskrivning nästa vecka och så...men jag återkommer om dag och tid :)

Vinterskor behöver jag med, ska försöka köpa det på torsdag...
    Ja denna jädra halsbränna, vad tar ni för tabletter mot den?
    Själv äter jag Gaviscon.

Tycker min foglossning blir konstigare och konstigare....jag har en konstig värk...nästan som träningsvärk....och sen knakar jag hela tiden...vad jag än gör..knak...knak...knak.....sjukt obehagligt!

Har ingen bra dag idag, är nog överkänslig pga sömnbrist.
    Men känner mig nere och pluttig....sen så känns det som min sambo har det så bra. Umgås med sina kollegor och dricker vin och whiskey med dem och spelar kort och så......sen fotboll och öl i morrn kväll.
    Medans jag ligger hemma och mår dåligt och känner mig ensammast i världen...
    Nån som känner igen känslan?
    Unnar honom verkligen att få göra saker, men jag e så avis och  vill också göra saker men orkar verkligen inte :(
    Tycker nog mest synd om mig själv ikväll.... :P

Håll tummarna för en bra natts sömn!

Hoppas att ni hade det trevlig och åt gott idag!
    Kram

• lillapindi

Hej, vakna precis. Somna vid 1 och vakna nu första gången vid 4 men somna om tills nyss. Har börjat vakna med typ värk i höften eller ja lite under. Även om jag vaknar åt andra hållet. Alltså får ont på högra sidan fastän jag ligger på vänstra, underligt.

Hör av dig efter läkarbesöket :)

Kram

• lillapindi

Hej hej,

Jag lyckades somna om efter 6:30....så mellan 5-6-30 ca så låg jag och kolla på tv haha....sen somnade jag om o vaknade efter 8.30 :P
    Känner mig ändå rätt pigg idag.

Pratade med sambon i närmare 30 min i telefon och sen nu käkar jag lite frukost :)
    Jätte fint ute idag. Frost på träden, bara solen som saknas :)

Vilken tid skulle du till doktorn??

Kram

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby