crimson skrev 2010-10-27 23:08:54 följande:
Hej, jag har inte behövt åka in. Förvärkarna försvann imorse och jag var helt svimtrött. Gick och la mig igen vid 9 efter att ha lämat på förskolan och sov till halv två tror jag så det var väldigt välbehövligt. Känns som att det nog är bra att försöka hålla mig åtminstone lite utvilad nu eftersom det kan sätta igång närsom. Idag är jag på +3 En kompis till mig fick en son idag på +11 så jag är inte ett dugg sugen nu
Hoppas ni hade trevligt. Hoppas att nästa träff blir snart och att jag fått min bebis då, kommer behöva massa sällskap!
Hej!!
Okej de e ju skönt de... men jag hoppas att du slipper gå över så länge så du kommer att bli igångsatt eller nått sånt.. Men gud va skönt att du fick sova så länge då va du väl utvilad sen?
Oj då va han stor???
Jo då vi hade trevligt. Jag ska till läkarn på onsdag å då kanske jag får reda på vilken dag de e dags för mig..
Jag skulle oxå behöva en massa sällskap jag med de e så ensamt när man e själv. Jag e de dagligen då jag e ensamstående å så. Men jag har min älskade son på 4½ år å snart en liten bebis med.... Sen alla mammor som vill umgås.