Inlägg från: Hickupp |Visa alla inlägg
  • Hickupp

Jag är så jävla trött på att omgivningen inte kan acceptera min sons hår!!

Vår son hade också långt hår, inte så fantastiskt hår som din lille kille verkar ha men "rumplångt" tjockt mellanblont, blankt välskött hår. Det hade han till han valde att klippa det halvlångt nu när han är i början av tonåren. Han är också typiskt killig i kroppen och kan inte misstas för en flicka men ....

..... det var ändå mer  regel än undantag att han blev refererad till som flicka. Han är cool och brydde sig inte och jag brukade lite trött rätta dem. Han fick också lite pikar för sitt hår men sällan och de berodde nog på att han är såpass gammal. Jag hade markerat stenhårt till dem som jag kände passerat gränsen för vad som kan accepteras, de som hade kritiserat honom menar jag.

Låt din lille fine kille ha sitt vackra hår. Jag blev själv lite lessen när min kille klippte sig men själv var han nöjd. Han sålde sitt hår till en perukmakare för en liten förmögenhet - ett tips för framtiden kanske.

Svar på tråden Jag är så jävla trött på att omgivningen inte kan acceptera min sons hår!!