• Pilu

Jag är så jävla trött på att omgivningen inte kan acceptera min sons hår!!

mammipammi skrev 2010-11-24 14:42:49 följande:
    Ts hur kan du skriva att andra pojkar har korta trista frisyrer som alla andra? Då gör du ju likadant själv fast värre då du gnäller på att alla gnäller på dig,förstår du?
    Du verkar inte bättre själv...
    Det är ju det hon säger att hon inte gör, alltså hon tycker att korta frisyrer som alla har är trista men det får väl dom ha om dom vill utan att hon bryr sig. Hon vill bara att andra ska bemöta henne och hennes son på samma sätt - med respekt.
    ♥ Välkommen Max ♥
  • Pilu
    gullsiv skrev 2010-07-15 11:56:09 följande:
    Klart att du inte förväxlar honom med en flicka men en 5-åring med långt blont hår och tofs ser inte så pojkigt ut. Hur grov kroppstyp kan han ha vid 5 års ålder?
    Vad har det med nånting över huvus taget att göra, att man ska se "pojkig" ut??? Det är väl fullständigt oväsentlig om barn ser "pojkiga" eller "flickiga" ut!
    ♥ Välkommen Max ♥
  • Pilu

Trots att min son bara är 1 och nu börjar få allt mer hår, trots att det absolut inte är långt på nåt sätt, har folk börjat kommentera att vi snart borde börja klippa honom. Framför allt runt öronen för det gör man tydligen på pojkar. In my as säger jag, han ska INTE klippas i nån kort på länge, varför skulle han???

♥ Välkommen Max ♥
Svar på tråden Jag är så jävla trött på att omgivningen inte kan acceptera min sons hår!!