Min 2,5 åring fastspänd vid stol på dagis..får de göra så?
TS: Att personalen säger att de va nått du inte skulle se låter ju heldumt o jag förstår att de kanske inte är så kul o se sitt barn sitta fastspänt, men de hade ju sin anledning. Nu vet inte jag hur stor barngrupp o hur mycket personal de är på din sons fsk, men av egen erfarenhet...jobbar själv på fsk vet jag att de kan vara mycket barn till mellanmål o tyvärr inte så mycket personal.
Att ditt barn ska få springa omkring o störa medans de andra sitter o äter funkar inte i längden. Självklart kan de inte tvinga honom att äta, men jag personligen tycker att de har rätt i att låta honom sitta vid bordet o vänta...de e han så pass stor för att klara...Har han gått på fsk länge?
Sen de där som flera skriver att du ska ringa till chefen/föreståndaren tror inte jag att du tjänar någe på...H*n kan självklart prata med personerna i fråga, men mycket mer händer inte där. Jag tycker att kontakten mellan förälder-personal e jätteviktig..så boka hellre ett möte med personalen o prata direkt till dom om de hela. Jag lovar dig att du tjänar mer på o ta de direkt med dom o inte nån mellanhand.
Detta e min åsikt o jag hoppas inte att den e stötande.