• never

Hjälp behövs! Letar efter läkare i Stockholm som kan hjälpa till med ÄD utomalnds vet ni nån?

Hej

Jag letar efter en läkare i Stockholm som kan hjälpa till med ÄD som vi ska göra i I slutet av Augusti. Min läkare har precis kommit tillbaks så jag skulle behöva hitta nån som jobbar från mitten Juli.
    Ni kan inboxa mig om ni vet nån, vore tacksam för hjälp.
    Vi har stått i kö i ett år och vi får inte skjuta fram tiden till lite senare så jag behver verkligen en läkare!
    Anna66
  • Svar på tråden Hjälp behövs! Letar efter läkare i Stockholm som kan hjälpa till med ÄD utomalnds vet ni nån?
  • never

tack för era svar, nej jag har inte hört om Milous gyn i Solna så dem kan jag höra av mig till.

tyvärr kan vi inte skjuta upp våran behandling, om vi gör det så måste vi vänta 10 mån, alternativet är att byta klinik med kortare kö

ha det
    Anna66
  • never

hej på er och tack för alla svar! det har nog ordnad sig nu det funkar med min läkare, fattar inte hur men det är uträknat på nåt sätt.

Bette det är Reprofit i Tjeckoslovakien.

ha det så bra
    Anna66 

Svar på tråden Hjälp behövs! Letar efter läkare i Stockholm som kan hjälpa till med ÄD utomalnds vet ni nån?