Hjälp behövs! Letar efter läkare i Stockholm som kan hjälpa till med ÄD utomalnds vet ni nån?
Hej
Hej
Nu tror du väl att jag kommer med en lösning men Sorry Anna, jag vet ingen. Vi har samma dilemma. Vi ska iväg för ET den 19 aug. Det blir nog för oss båda att ringa runt utifrån nån lista över gynekologer.
/LillaFia
hej anna , men har du stått i kö utolands i ett år!! vilken klinik är det? jag väntade i 3 månader bara. Jag har inboxat dig kram kram
Vi hade problem förra året då jag behövde UL i juli pga IVF på AVA i Riga. Till slut valde vi att skjuta på behandlingen en månad eftersom det var så jobbigt. Även de dyra privata klinikerna på Östermalm hade stängt. Vi ringde verkligen runt och diskuterade tom m AVA om att jag skulle flyga dit över dan och göra UL där. Men vi valde som sagt att skjuta på det.
Mitt enda tips är Milous gyn i Solna men henne har ni nog redan fått tips om. Stort lycka till nu!!! Håller mina tummar!!!! Kram
tack för era svar, nej jag har inte hört om Milous gyn i Solna så dem kan jag höra av mig till.
Jag har tyvärr inte heller något tips på sommararbetande läkare i Stockholm. Men skulle inte det enklaste vara att ta er semester i det land där äggdonationen sker så kan de fixa allt? Nu vet jag inte om man gör saker väldigt annorlunda än i Sverige utomlands men de ultraljud jag har gjort inför återförande har varit tidigast 2 veckor innan ET.
Mina utländska läkare blir alltid förvånade när jag berättar hur länge de flesta kliniker i Sverige har stängt på sommaren. Min läkare i London är borta i två veckor i augusti men då har en kollega som hoppar in med akuta grejer. Lite skillnad mot kliniken hemma som har stängt i 7 veckor.
Hoppas det ordnar sig!
Hör med privata Strandkliniken i Stockholm.
hej på er och tack för alla svar! det har nog ordnad sig nu det funkar med min läkare, fattar inte hur men det är uträknat på nåt sätt.
Bette det är Reprofit i Tjeckoslovakien.
ha det så bra
Anna66
Jag är helt enig med isisisis, det är ett mycket bra val av klinik! Håller oxå med om att det är som att chatta med Dr Stepan han svarar nästan innan man hinner trycka "send" men det gäller sena kvällar typ kl 22.30. Han verkar sköta adminstrationen den tiden varje dag, man kan ju undra när han är ledig... Synd att det är så lång kö dit. Men Anna66 nu är det snart dags för dig! Håller tummarna att det går lika bra för dig som det gjorde för mig där! Lycka till!