Sätta sig upp själv
Hej.. Förstår din oro. Jag går igenom samma sak. Allt du beskriver om din dotter låter precis som med våran son..
Min son som är 16månader, har aldrig krypit, ställt sig, satt sig, MEN han Går och då jättejätte stabilt. :-S
När han hoppade över krypet, blev vi förvånade men visst det finns ju andra som hasat sig bara oxå, tänkte inte mer på det men nu är våran BVC-tant fundersam över varför han aldrig satt/rest/dragit sig upp till stående. Vi skulle iaf försöka låta honom vara även fast han skriker, för då kanske han måste resa/sätta sig men hittils har det inte funkat utan han blir bara helt förkrossad och hela hans dag blir förstörd..
Vi ska på extra kontroller i sommar, och efter de har vi börjat fundera och känna oro..
Han gårgår och går tills han ramlar, han fattar lixom inte att han kan sätta sig, och de få gånger han omedvedet har gjort det blir han såååå ledsen att man kan tro att det gör ont..
Jag tror dock inte att något är fel utan mer en träningssak, och våran son är väldigt lat och beväm, kanske din lilla tjeja är lika dan?!!
Jag hoppas du kan känna dig lugn i att din dotter absolut inte är den enda i världen.!!!