Inlägg från: Anonym (kissflikka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kissflikka)

Wet på egen hand?

Gillar wet tillsammans med partner, men leker även lite på egen hand när jag får lust.

Tanken på att kissa på mig i olika situationer är en grej som tänder mig, inget jag dock provat att göra ute, utanför hemmets väggar. Har hållt mig till att vara inne på toaletten och tex kissa i trosan eller med jeans på, att få känna att det blir alldeles varmt och blött i trosan, om det är jeans, det varma rinna ner längs benen. Det gör mig väldigt kåt. Känns så förbjudet på något sätt.
    Att sitta och onanera när jag kissar är också skönt, vara riktigt kissnödig och hålla emot lite när jag kissar samtidigt som jag pullar mig själv.

• Anonym (kissflikka)
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-05-25 16:56:35 följande:
    Tack för många bra inlägg! Någon mer än jag som gilla att bara stå och låta kisset flöda fritt, t.ex i duschen eller ute?
    Tror det börjar bli dags att testa det ute, kan bli intressant:. Är nog minst lika trevligt om kanske inte trevligare att göra det ute
  • Anonym (kissflikka)
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-05-26 07:19:20 följande:
    Låter det flöda fritt gör jag när jag står i duschen då antingen naken eller att jag har trosor på mig. Gillar båda varianterna. Kan använda fingrar i musen medan jag kissar eller så låter jag det bara rinna efter benen. Bara gjort det hemma, men ute kanske skulle vara nåt att testa, antingen vara troslös och kissa eller ha trosor på.
  • Anonym (kissflikka)
    Add3 skrev 2010-05-26 20:39:24 följande:
    Precis bara inbillning
Svar på tråden Wet på egen hand?