• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Vad roligt, MissT!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Snyggt test, JoWiAn! Den här gången ska det funka!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-09-08 07:17:49 följande:

Min älskade katt blev dödad av en hund igår... Hon var 15 år och jag hade haft henne sen jag var 13. Fick henne i present. Min älskade lilla Sisen som jag även har här på bild. Hon var en enmans katt och gillade mest sig själv och mig. Hon var så speciell på många sätt. Jamade alltid när man pratade med henne. Hon kom alltid och låg på min mage och mös. Gråter 

Sambon följer med till läkaren idag.... Ska var där kl 9.20. Hoppas på att få se en svart liten prick.  

Men fy, gumman! *kramar om* Usch, vad ledsen jag blir för din skull... Gråter
    Hoppas det gick bra hos läkaren idag så du iaf kan glädjas lite åt ngt annat.

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-09-08 09:02:22 följande:
    En blåsa, äl inom ett par dagar, dr föreslog samlag ( ej samvaro denna gång, haha!) i morgon. Trist att sambon åkt i väg idag o kommer hem först på söndag em.., dr föreslog att jag skulle åka till honom för att hälsa på... Problemet är att han är på hemvärnsövning o ej går att nå. Vet inte om jag är så sugen på en amorös träff i buskarna med massa kammo-klädda gubbar i närheten :-O

Vi hade sex i morse, o får fixa det på söndag med, men dr var skeptisk till att det skulle räcka :(

Lite depp just nu :( men skönt att det inte är överstimulerat iaf
    Håller tummarna! Med lite tur kan spermierna överleva 4-5 dagar, så det finns hopp ändå, gumman! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-09-08 13:03:28 följande:

Glömde ju helt: Fick se pricken idag. 4+5 enligt läkaren 4+2 enligt mig. Men svårt att se såhär tidigt. MCT kommer lägga in en bild sen. Shit vad glad man kan bli för en svartvitt bild med en svart prick i mitten. Dit igen den 23/8. Läkarens ord: Och då ska vi se ett litet foster och förhoppningsvis ett fint pickande hjärta!

Men åhhhhh Hjärta Underbart! Grattis igen!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:44:58 följande:
    Vet inte om jag ska tro att det är sån verk som ska vara... Men kopplar man samman illamåendet och "träningsverken" så visst.
    Jag håller oxå tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-09-09 09:06:54 följande:
    Jag håller tummarna plutten, låter ju lovande!! Själv vaknade jag vid ett i natt o mådde illa. Slutade med kräkningar (ursäkta!) men hann som tur var till toa. Så är hemma från jobbet i dag, mår bra men vill inte riskera att smitta kollegorna. Tänkte passa på att pyssla lite inför bröllopet :)

Stackars dig, gumman! Skönt att du mår bättre nu iaf och bra med en "extra" heldag med lite bröllopspyssel som bonus.. Krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-09 14:23:48 följande:
    Självklart... de allra flesta spermier har djup respekt för mig... Demon
    Hahaha, självklart har de det! Heja dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3