• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ett tickande hjärta! Happy!!!

Kram på er!

• SoMa72

Uj, det lät väldigt tidigt? Jag fick min som tidigast på dag 11, men vem vet?

• SoMa72

Tror man iaf kan äta 6 kurer, fast du behöver kanske en dubbelkur? kör på, det SKA ta sig, gumman!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 09:28:14 följande:
    Det är jag också.. Klart man ställer in sig på det när månaderna går o inget händer! Skulle också vilja ha tvillingar, man tänker ju att om det är svårt o det kanske bara går en enda gång, så har man ändå två barn :)
    Hur känns kroppen idag då? Samma äl-symptom som igår?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-28 11:48:28 följande:
    Vad tror ni?
    Vi som la syskonverkstaden på is eftersom jag har depression/ångest/panikångest och mår skit...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Hjärta Jättegrattis!!!!!! Hurra!!!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 12:26:08 följande:
    Wihoo! 72,8 kg nu, jämfört med 74,8 när jag började :D
    Grattis, bra jobbat!!! Själv har jag inte vågat ställa mig på vågen på bra länge... Skäms Men snart måste jag väl, nåja... Det blir ett senare problem.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-28 12:50:48 följande:
    Det känns ganska jobbigt ja.. :/
    Jag är konstant yr, trött, matt i kroppen, ont i muskler/leder, orkelös, migränattacker, rubbad syn.. det var nog det som är jobbigast..
    Vardagen är ganska svår just nu, eftersom jag inte klarar av att göra normala saker längre.. sambon tar största lasset med dottern..
    Jag vill så gärna ha ett syskon till vår flicka.. men eftersom jag fått ett mf och ett ma och jag mår såhär så bestämde vi oss för att lägga det åt sidan tills jag mår bätre..
    Lider med dig, men hoppas att det snart vänder och du kan börja känna lite glädje igen, att orken kommer tillbaka samt att kroppen återhämtar sig till det mer normala. Hjärta Stor kram på dig!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-28 13:05:36 följande:
    Tack Soma =)
    hur går det för dig?
    KramHjärta
    Det går bra här, fick se lilla hjärtat ticka igår på VUL, så just nu är jag mkt lättad...Åtminstone fram till KUB.

KramHjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3