Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nej va tråkigt plutten!! Sååå himla dumt när den blir sen o sen inger blus, onödigt!
Nej va tråkigt plutten!! Sååå himla dumt när den blir sen o sen inger blus, onödigt!
Låter konstigt rosen! Kontrollstrecket bör ju alltid komma så man vet att testet funkar... Men nu testar du ju inte för äl så...
Fast älstickorna kan ge utslag i andra delar av cykeln än kring äl. Om du närmar dig bim ta ett gravtest istället, då älstickan ger utslag på både grav o mens, o då är det ju ingen mening med testet...
Stort GRATTIS rosen!! Jättefint test :)
Jag håller mina tummar för att allt går bra, du vet att det är större chans att dy får bebis än att det blir mf va?! :D
Håller mina tummar hårt hårt för dig i morgon jowian!! Kram
Åh va kul, grattis havsklippan!!! Vad jobbar du med?
Kul havsklippan! Får jag fråga vilken del av landet? Jag jobbar som miljöinspektör, o vi använder ju även oss av pbl ibland. Jag jobbar en del med byggloven från miljösidan, där jag jobbar är man tyvärr inget vidare (kommunen alltså) på att ta tag i svartbyggen o liknande, vilket ibland gör det svårt för vår handläggning.. Kan tänka mej att det är spännande i domstolsvärlden, ni är ju en del av utvecklingen inom området.. :)
Ja rosen, så är det! Det har min ena läkare sagt till mig, han är överläkare o forskar på kvinnor som oss... O honom måste man ju lita på!! ;)
Absolut leaeva tack för tipsen!! :)
Stort GRATTIS jowian, va glad jag blir!!
Tror tjejerna får testa mig med våld om det ska bli av, känner mig hur ogravid som helst!