Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hihihihi!! Nu stirrar mina medresenärer surt på mig eftersom era inlägg gör att jag precis gapskrattade! I den TYSTA kupén!! Oups...
Hihihihi!! Nu stirrar mina medresenärer surt på mig eftersom era inlägg gör att jag precis gapskrattade! I den TYSTA kupén!! Oups...
Hahaha, det blir värre o värre! Får nog snart en vass armbåge i huvudet från tanten bakom... Får skylla på de italienska skolungdomarna som inte fattar vad en TYST kupé är... :)
Hahaha, ser detta framför mig, SoMa har slingrat sin tapp flera varv runt mig som en stor bläckfisk, MCT hänger på min mage för allt hon är värd medan sofy iförd cyklop försöker träffa rätt med glaset!! Måste va ngt fel på mig...!
Åh va bra att du la upp bilden MCT, tack! ;)
Tack för en härlig fika oxå!
Tack det samma MCT!
Grattis javisst, va fint!!
Har inte testat idag, får se hur det blir i morgon...
Nej jag har inte fått ngn tid än, men borde kunna bli i januari..
Ojojoj....
Den här tråden är till för ALLA som har haft mf/ma, ett eller flera, barn innan eller inte. Den hör tråden är till för att trösta o peppa varandra! Vi har alla liknande erfarenheter, men att jämföra vem som har det tuffast är helt meningslöst!
Together jag vågar lova att alla som hänger här känner igen bitterheten, men visst kan den te sig olika för oss alla!
Jag har inga barn, min sambo lika så, vi har kämpat i över 2 års tid, haft 3 mf o dessutom har vi svårt att bli gravida.. Min bitterhet riktas mot de som blir gravida av misstag o som man vet kommer ha svårt att bli en bra förälder, o de som inte har vett att uppskatta sina barn o som gör dom illa! Det gör mig ont att folk som VILL ha barn, som redan älskar sina barn över allt annat och som kan erbjuda barnet en god uppväxt, inte får några. Medan de som misshandlar sina små verkar kunna få hur många som helst! Men det är MIN bitterhet...
Det är frivilligt att hänga här, såklart, men här inne värnar vi om varandra! Vi gläds med våra vänner som plussat, de som plussat ger oss andra hopp. Om detta är okej med dig är du mer än välkommen att fortsätta hänga med oss! Annars kanske du ska ta en paus o komma tillbaka hit när du mår bättre och känner dig redo för tråden igen!
Kram till alla från mig
Havsklippan o ni andra pluss-tjejer, ni är såååå välkomna här! Förstår absolut att det är läskigt att hoppa över till de andra trådarna!
Har heller inte uppdaterat bim-listan, ligger nog lååång bak... Surfar mest vis mobilen o då ör det krångligt! Men bim idag....
Klart ni ska va här tjejer!!! :)
Kram på er
Skönt att så många vill va kvar, glädjer mig!! :)
Saftobulle jäkla tant!! :(
Har ingen känsla alls o inte testat sen i torsdags. Då var det snövitt! Klarade mig undan MCT o sofys tvångstest i fredags ;)