Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Dag och natt skrev 2011-05-29 08:06:49 följande:
    Tack Sugarrush, det är inte mycket tydligare idag men "live" kan jag se ett liiiitet starkare streck. Jag måste ha plussat väldigt tidigt nu, så här svagt var det inte på BIM-2 förra gången. Det kan vara så att min lutealfas har blivit ytterligare längre med den här cykeln, det har ju varit olika senaste månaderna.

Däremot har jag ganska mycket symtom som dock gör mig säker.Skrattande Full aktivitet i tjejmagen, tröttheten och brösten har börjat spänna som sjutton!
    Jajemen Havsklippan, visste väl det! GRATTIS! Superfint blått streck du har fått till!
    Snyggt jobbat, gravida kvinna!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-15 13:07:23 följande:
    Idag sa jag till en kollega (en väldigt nära) på jobbet "om jag inte visste bättre skulle  jag tro att jag var gravid...."

Hon sa "jag tror du är det"...."varför tror du det?"  "för att du tar snedsteg och måste hålla i dig när du går ned för trappen precis som i januari...." 

Tog ett test när jag kom hem...bim-5 eller möjligen bim-6 idag....

Ser ni det jag ser?
    Det där var ju inte speciellt svagt MCT! Ett finfint streck är vad det är!
    Du har en bebis i magen! TJOHOOOOOOO!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Mamma till W skrev 2011-06-15 21:52:23 följande:
    Kommer in och frispelar lite...

MCT: UNDERBART! Nu har jag sett testet och ja det var ju positivt! Tänk om vi får följas åt nu! :)
    Är du också gravid Mabaja? Herregud vad härligt!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Men åh vad kul Mabaja! Ett småsyskon redan, vad kul de barnen kommer ha ihop! Jag har två syskon tätt i ålder och oj, vad mkt skoj vi haft genom åren.

• sugarrush

MCT, jag är så glad för din skull att du inte anar! Med så starka plus KAN det bara inte gå fel!

Har du någon behandling nu? Proggisar? Albyl minor?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

MCT kör du ngn behandling nu? Blodförtunnande eller kanske proggisar?

• sugarrush

Bra att du har extra hjälp! Vad är crinone-gel?

• sugarrush

MCT, fyll egna ölflaskor med alkoholfritt! Det brukar alltid funka! Likadant med vin - töm en flaska och häll i alkoholfritt i samma färg!

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-24 06:49:29 följande:
    Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....
    Tittar in på ett litet gästspel, hoppas det är okej, även om jag inte "tillhör" er tråd längre....

MCT, jag fick 3+ på BIM+4 i denna graviditet! (Kollade just mina tester i galleriet.)
    Jag trodde det var tvillingar minst, men det var visst bara en! Så jag tippar på en bebis, och att det kommer gå alldeles perfekt den här gången!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-07-01 08:17:23 följande:

Ser ni nåt streck alls här?
    Jag ser strecket! Och rosa är det också!
    Du är ju GRAVID juh! Gravid GRAAAATTTTTTTIIISSSSSSSS!
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3