Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Gumman, du är bra go du, de är ju jättesvaga...

Men nu nojar jag järnet ändå, vad är oddsen för att det går bra med en graviditet direkt efter ett missfall?

SoMa och meh, jävla tantskrälle, vill ju att ni ska vara gravida ju! Skickar hållna tummar för er och alla andra i tråden.
Havsklippan, jag fäller en tår när jag läser ditt inlägg. Klart att ni saknar er lilla dotter. Jag hoppas att hon snart får ett litet syskon som ni får behålla hos er. Vad fin bilden var. Kram!
GRATTIS missT vad roligt!!!
Havsklippan, du och jag har hängt ihop så förbaskat länge... Jag hoppas SÅ att du hänger på stimmet den här månaden! Jag saknar dig! Stor kram vännen!
Rosen, vi körde två ggr om dagen under ÄL. Man var lite sliten efteråt, men det funkade!
Solklart plus meh! GRATTIS igen!
MissT, jag gråter med dig när jag läser vad som hänt. Vet vad du går igenom, för jäkligt är det, så orättvist och hemskt!
Stor stor kram, hoppas ni hittar glädje snart, och ork att fortsätta försöka, om ni vill.
MissT, nu får jag tårar i ögonen! Vad fantastiskt! Grattis!
Havsklippan, VISSTE väl att du var på gång snart, kände det på mig! Så glad för din skull! Nu jäklar ska det bli ett rejält plus, och en fin, rosig bebis i början av 2012! Jippie!
Havsklippan, jag anar en lodrät markering. Men det är svagt!
Ser fram emot en ny bild imorrn, då kommer testet vara solklart positivt!